• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד לעדכן את ממשק הניהול מגרסה 6+ לגרסה עדכנית.

לפני תחילת התהליך מומלץ לבצע Snapshot לשרת במידה וניתן.

המדריך רלוונטי רק לשרתי Windows בגרסאות 2012 ומעלה, לא ניתן לשדרג שרת 2008 לגרסה 7 ומעלה!

במידה ולא ניתן לבצע Snapshot יש לגבות את התעודות

תוכן

step 1שדרוג ממשק הניהול

step 2שדרוג הרכיבים בתחנות ובשרתים


תחילה וודאו כי מותקן רכיב Amazon Corretto על השרת.

זהו רכיב ה - Java בו משתמש ממשק הניהול בגרסאות העדכניות.

במידה ואינו מותקן, ניתן להוריד ולהתקין דרך הקישור הבא

 

שימו לב! לצורך שדרוג ה-Database נדרש מינימום שטח פנוי של 10GB באופן זמני בלבד.

 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה All-in-one דרך הקישור הבא

לאחר סיום הורדת קובץ ההתקנה יש לחלצו לשולחן העבודה.

2. יש להיכנס לתיקייה שחילצתם, ולהפעיל את הקובץ Setup.exe בלחיצה ימנית ו-Run as administrator.

3. בחלון ההתקנה שנפתח יש ללחוץ על Next.

1

4. יש לסמן את Upgrade all components וללחוץ על Next.

2

5. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

3

6. יש ללחוץ על Next.

4

יש לוודא שמסומנת השורה של ה-Java של Amazon Corretto, וללחוץ על Install.

5

7. יש להמתין לסיום תהליך השדרוג.

6

8. בסיום יש ללחוץ על Finish.

7


כעת ניתן לעבור לשדרוג הרכיבים שמותקנים בתחנות הקצה:

  • ESET Management Agent - רכיב התקשורת מול ממשק הניהול.
  • ESET Endpoint / File Security - האנטי-וירוס בתחנות הקצה והשרתים.

את השדרוג ניתן לבצע במספר דרכים, אנחנו ממליצים על שדרוגים בדרכים שונות בהתאם לגודל הרשת.

  • ברשתות קטנות-בינוניות (עד 100 עמדות) ניתן לבצע את השדרוג בכמה קליקים פשוטים ישירות מתוך ה-Dashboard.
  • ברשתות גדולות (100 ומעלה) אנחנו ממליצים לשלוח את השדרוג מתוך Repository מקומי בארגון.
  • מומלץהתקינו KISS עדכני, כדי שתחנות חדשות שתתקינו יהיו בגרסאות העדכניות ביותר.

 

    • שדרוג מתוך ה-Dashboard (מומלץ לרשתות עד 100 תחנות)
    • דרך זו תשלח שדרוג לכל התחנות בארגון בכמה לחיצות פשוטות ישירות מתוך ה-Dashboard.

      למדריך לחצו כאן

    • שדרוג מתוך Repository מקומי (מומלץ לרשתות מעל 100 תחנות)
    • בדרך זו נעזר ברכיב ה-Proxy שמותקן מקומית (בברירת מחדל מותקן על שרת הניהול), כדי להפיץ את קבצי ההתקנה מתוך נתיב מקומי, ללא צורך בתקשורת מול ה-Repository של ESET.

      למדריך לחצו כאן

    • הורדת KISS עדכני
    • לאחר שדרוג ממשק הניהול, מומלץ לעדכן גם את תיקיית ה-ESET KISS הקיימת אצלכם ברשת.
      תיקיית ESET KISS אחראית להתקנה אוטומטית של תחנות חדשות - במידה וה-ESET KISS אינו עדכני, תחנות חדשות שייכנסו לארגון יקבלה התקנה של גרסא לא עדכנית.

      למדריך לחצו כאן

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

 ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *