Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בגרסאות 6+ תחנות מבצעות אימות מול ממשק הניהול בעזרת תעודות אבטחה.

חשוב לגבות את התעודות כדי שבמקרה של קריסת השרת ניתן יהיה להחזיר את התחנות לתקשר באופן תקין.

תוכן

1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על More, ולאחר מכן על Peer Certificates. שם יש ללחוץ על Server Certificate ולבחור באפשרות Export.

יש לבצע את אותה הפעולה גם ל-Agent Certificate.

1

2. יש ללחוץ על More, לבחור ב-Certification Authorities, ללחוץ על ESMC Certification Authority (יכול גם להיקרא ERA Certification Authority או ESET Protect Certification Authority) ולבחור באפשרות Export Public Key.

בסיום הורדת כל התעודות יש לגבות אותן במקום בטוח ונפרד משרת הניהול.

2

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *