• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

בגרסאות 6+ תחנות מבצעות אימות מול ממשק הניהול בעזרת תעודות אבטחה.

חשוב לגבות את התעודות כדי שבמקרה של קריסת השרת ניתן יהיה להחזיר את התחנות לתקשר באופן תקין.

תוכן

1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על More, ולאחר מכן על Peer Certificates. שם יש ללחוץ על Server Certificate ולבחור באפשרות Export.

יש לבצע את אותה הפעולה גם ל-Agent Certificate.

1

2. יש ללחוץ על More, לבחור ב-Certification Authorities, ללחוץ על ESMC Certification Authority (יכול גם להיקרא ERA Certification Authority או ESET Protect Certification Authority) ולבחור באפשרות Export Public Key.

בסיום הורדת כל התעודות יש לגבות אותן במקום בטוח ונפרד משרת הניהול.

2

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל ולהוציא שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות 

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *