• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

שאלות נפוצות בקטגוריה זו:

פעולות נפוצות

קיבלנו התראה מהמוצר לביצוע שדרוג, כיצד נבצע את השדרוג?

למדריך מפורט בהתאם לגרסה שברשותכם, לחצו כאן

איך לשחזר את פרטי הרישיון שלי?

להסבר בנושא מציאת פרטי רישיון עסקי לחצו כאן

נפגעתי מתוכנת כופר, מה עליי לעשות?

למדריך בנושא לחץ כאן

מה האפשרויות הקיימות בממשק הניהול?

על מנת לצפות בעמוד המסביר על יכולות ממשק הניהול המקומי לחצו כאן 

איך נוכל לבדוק את תקינות ממשק הניהול והתחנות שלי?

למדריך בדיקת תקינות ממשק הניהול לחצו כאן

מה ההבדל בין ממשק ניהול בענן (ECA) לבין ממשק ניהול מקומי (ESMC) ?

למידע על ההבדלים בין ממשק ניהול בענן לבין ממשק ניהול מקומי  לחץ כאן 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    ערבי חג וחג משרדינו יהיו סגורים (8-9.4 וה14-15.4)

    בחוה"מ פסח בתאריכים 12-13.4 משרדינו יהיו פתוחים

בין השעות 9:00-14:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *