rssyoutubefg

  • בעקבות עדכון אפריל של מיקרוסופט ל Windows 10 בגרסת 32 ביט נגרמת לעתים תקלה במוצרי ESET באתחול מודול סריקת הוירוסים. לפרטים המלאים

שאלות נפוצות בקטגוריה זו:

פעולות נפוצות

נפגעתי מתוכנת כופר, מה עליי לעשות?

למדריך בנושא לחץ כאן

העברת שרת ניהול לשרת חדש

על מנת להעביר את ממשק הניהול לשרת חדש לחץ כאן

התקנת חבילת ההתקנה האוטומטית ESET K.I.S.S

על מנת להתקין את חבילת ההקנה ESET K.I.S.S לחץ כאן

סריקת הרשת לתחנות לא מוגנות והפצת התקנה

על מנת לסרוק את הרשת למציאת תחנות לא מוגנות והתקנתם מרחוק לחץ כאן

מדריך החלפת/העלאת רישיון לשרת הניהול של ESET

למדריך החלפת/העלאת הרישיון לשרת הניהול לחץ כאן

כיצד משתמשים בממשק הניהול העסקי?

למדריך בנושא לחץ כאן

יצירת קשר עם צוות התמיכה

 

נפגעתם מתוכנת כופר?   
לקוחות עסקיים, כנסו למדריך הטכני המקיף שיסייע לכם בטיפול ובמניעה  
לקוחות פרטיים, כנסו למדריך הטכני המקיף שיסייע לכם בטיפול ובמניעה  

 

שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 9:00-18:00 ביום ה' 9:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

eset logo footer© כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2018, נציגת ESET בישראל. סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או
מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC. כל השמות והמתוגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות

עוצב ונבנה על-ידי פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום