• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

שאלות נפוצות בקטגוריה זו:

פעולות נפוצות

איך לשחזר את פרטי הרישיון שלי?

להסבר בנושא מציאת פרטי רישיון עסקי לחצו כאן

נפגעתי מתוכנת כופר, מה עליי לעשות?

למדריך בנושא לחץ כאן

מה האפשרויות הקיימות בממשק הניהול?

על מנת לצפות בעמוד המסביר על יכולות ממשק הניהול המקומי לחצו כאן 

איך נוכל לבדוק את תקינות ממשק הניהול והתחנות שלי?

למדריך בדיקת תקינות ממשק הניהול לחצו כאן

מה ההבדל בין ממשק ניהול בענן (ECA) לבין ממשק ניהול מקומי (ESMC) ?

למידע על ההבדלים בין ממשק ניהול בענן לבין ממשק ניהול מקומי  לחץ כאן 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

בעקבות התקלה, זמני המענה הצפויים עד ליום חמישי הקרוב (27.2.20) הינם עד שלוש שעות.

נעשה את כל המאמצים לטפל בפניה בזמן קצר יותר מהמענה המשוער.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *