rssyoutubefg

שאלות נפוצות בקטגוריה זו:

פעולות נפוצות

נפגעתי מתוכנת כופר, מה עליי לעשות?

למדריך בנושא לחץ כאן

מה חדש בממשק הניהול החדש?

שמחים לבשר לכם שהשקנו את הגרסה העסקית החדשה שלנו - גרסה 7! לפרטים נוספים לחצו כאן 

כיצד משתמשים בממשק הניהול העסקי?

למדריך בנושא לחץ כאן

מה ההבדל בין ממשק ניהול בענן (ECA) לבין ממשק ניהול מקומי (ESMC) ?

למידע על ההבדלים בין ממשק ניהול בענן לבין ממשק ניהול מקומי  לחץ כאן 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שעות הפעילות שלנו בחוה"מ פסח:

21-24.4 (א'-ד') 9:00 - 14:30, 25.4 (ה') עד השעה 9:00 - 12:30.

חג שמח !

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *

eset logo footer© כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2018, נציגת ESET בישראל. סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או
מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC. כל השמות והמתוגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות

עוצב ונבנה על-ידי פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום