חבילות הגנה: לבית, למשפחה ולעסקים קטנים


check icn חבילת הגנה לשימוש אישי

check icn חבילת הגנה משפחתית

check icnחבילת הגנה פרימיום לעסק

למידע נוסף

הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

שאלות נפוצות בקטגוריה זו:

פעולות נפוצות

קיבלנו התראה מהמוצר לביצוע שדרוג, כיצד נבצע את השדרוג?

למדריך מפורט בהתאם לגרסה שברשותכם, לחצו כאן

איך לשחזר את פרטי הרישיון שלי?

להסבר בנושא מציאת פרטי רישיון עסקי לחצו כאן

נפגעתי מתוכנת כופר, מה עליי לעשות?

למדריך בנושא לחץ כאן

מה האפשרויות הקיימות בממשק הניהול?

על מנת לצפות בעמוד המסביר על יכולות ממשק הניהול המקומי לחצו כאן 

איך נוכל לבדוק את תקינות ממשק הניהול והתחנות שלי?

למדריך בדיקת תקינות ממשק הניהול לחצו כאן

מה ההבדל בין ממשק ניהול בענן (ECA) לבין ממשק ניהול מקומי (ESMC) ?

למידע על ההבדלים בין ממשק ניהול בענן לבין ממשק ניהול מקומי  לחץ כאן 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *