Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תוכן

ישנן מספר דרכים לאתר את פרטי הרישיון העסקי. ניתן לעשות זאת דרך תוכנת ההגנה עצמה, או דרך ממשק הניהול, ובהתאם לגרסה:

    • אנטי-וירוס גרסה 6 ומעלה
    • 1. יש לפתוח את האנטי-וירוס, וללחוץ על לשונית Help And Support. מזהה הרישיון יופיע בשורת License ID.
    • 0038A common 2 find license
    • 2. לחלופין ניתן גם לפתוח את האנטי-וירוס וללחץ במקלדת על CTRL+U, בחלון שיפתח יופיעו פרטי הרישיון.
    • 0039 common 3 find license
    • ממשק ניהול גרסה 8 ומעלה
    • יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על More, ולאחר מכן על License Management.

      מזהה הרישיון יופיע תחת Public ID.

    • 0037 common 1 find license
    • ממשק ניהול גרסה 7
    • יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על More, ולאחר מכן על License Management.

      מזהה הרישיון יופיע תחת Public ID.

      3 

    • ממשק ניהול גרסה 5
    • 1. יש לפתוח את ממשק הניהול ESET Remote Administrator Console.

      ללחוץ על Tools, ולאחר מכן על Server Options.

      1

      2. יש ללחוץ על לשונית Updates, ולחלץ את שם המשתמש (EAV) משורת Update Username.

      2 2 

    • אנטי-וירוס גרסה 5
    • 1. יש ללחוץ על Setup, ולאחר מכן על Enter Advanced Setup.

      6

      2. יש להרחיב את הפלוס ליד Update וללחוץ על General.

      יש לשנות את ה-Selected Profile ל-Internet, וכך ניתן לחלץ את שם המשתמש משורת Username.

      7 7

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *