• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

ישנן מספר דרכים לחלץ את פרטי הרישיון העסקי. ניתן לעשות זאת דרך תוכנת ההגנה עצמה, או דרך ממשק הניהול, ובהתאם לגרסא:

    • ממשק ניהול גרסא 7
    • יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על More, ולאחר מכן על License Management.

      מזהה הרישיון יופיע תחת Public ID.

      3 

    • אנטי-וירוס גרסא 6+
    • 1. יש לפתוח את האנטי-וירוס, וללחוץ על לשונית Help And Support. מזהה הרישיון יופיע בשורת License ID.

      4

      2. לחלופין ניתן גם לפתוח את האנטי-וירוס וללחץ במקלדת על CTRL+U, בחלון שיפתח יופיעו פרטי הרישיון.

      5

    • ממשק ניהול גרסא 5
    • 1. יש לפתוח את ממשק הניהול ESET Remote Administrator Console.

      ללחוץ על Tools, ולאחר מכן על Server Options.

      1

      2. יש ללחוץ על לשונית Updates, ולחלץ את שם המשתמש (EAV) משורת Update Username.

      2 2 

    • אנטי-וירוס גרסא 5
    • 1. יש ללחוץ על Setup, ולאחר מכן על Enter Advanced Setup.

      6

      2. יש להרחיב את הפלוס ליד Update וללחוץ על General.

      יש לשנות את ה - Selected Profile ל - Internet, וכך ניתן לחלץ את שם המשתמש משורת Username.

      7 7

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *