• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

בממשק הניהול ניתן לצפות בתחנות שעליהן מותקנת גרסא לא עדכנית, ולשלוח עדכון לגרסא בכמה קליקים פשוטים.

1. יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview.

5 5

2. תחת Product Version Status יופיעו 3 עמודות, במידה ויש תחנות לא מעודכנות העמודות יופיעו באדום.

כדי לשלוח עדכון יש ללחוץ על החלק האדום בעמודה, ולבחור ב - Update Installed ESET Products.

שימו לב שיש ללחוץ על העמודה של Endpoint או Server בלבד, לשדרוג של ה-Agent היעזרו במדריך הנפרד הבא.

4

3. יש לסמן את הגרסה שאליה רוצים לעדכן (ניתן גם ללחוץ על click to see list כדי לראות את המחשבים אליהם יישלח השדרוג).

ולאחר מכן ללחוץ על OK.

2

4. ניתן לסמן שיתבצע אתחול אוטומטי לאחר השדרוג. שימו לב שבשדרוג מגרסא ישנה לגרסא 7.3, הפעלה מחדש נדרשת כדי שמנגנון ה-Real Time יעבוד בצורה תקינה.

לאחר מכן יש ללחוץ על Update.

3

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *