Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד ניתן לשלוח שדרוג למוצרי האבטחה בכמה קליקים פשוטים מתוך ה-Dashboard.

שליחה מרוכזת של השדרוג לכל העמדות מומלצת ברשתות קטנות-בינוניות (עד 100 עמדות).

ברשתות גדולות יותר, מומלץ לשדרג בצורה מדורגת.

תוכן

בממשק הניהול ניתן לצפות בתחנות שעליהן מותקנת גרסא לא עדכנית, ולשלוח שדרוג לגרסא בכמה קליקים פשוטים.

1. יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview - שם ניתן לצפות בעמודות של תחנות לא עדכניות.

0167 common 1 one click

2. תחת Component Version Status יופיעו מספר עמודות בהתאם למוצרים בממשק.

צבע ירוק - תחנות בגרסה עדכנית.

צבע כחול - תחנות בהמתנה לשדרוג אוטומטי (מגיע בעיכוב מכוון של 14-28 ימים).

צבע צהוב - תחנות בגרסה שאינה עדכנית, מומלץ לשדרג.

צבע אדום - תחנות בגרסה ישנה/EOL או גרסה עם בעיה מוכרת, יש לשדרג בהקדם.

כדי לשלוח שדרוג יש ללחוץ על החלק האדום/צהוב בעמודה, ולבחור ב-Update Installed ESET Products.

0004 common 2 one click

3. יש לסמן את הגרסה שאליה רוצים לעדכן (ניתן גם ללחוץ על click to see list כדי לראות את המחשבים אליהם יישלח השדרוג).

ולאחר מכן ללחוץ על OK.

2

4. ניתן לסמן שיתבצע אתחול אוטומטי לאחר השדרוג. שימו לב שבשדרוג מגרסא ישנה לגרסא עדכנית, הפעלה מחדש נדרשת כדי שמנגנון ה-Real Time יעבוד בצורה תקינה.

בשדרוג של Agent (של הניהול או EDR) אין צורך לבצע הפעלה מחדש.

שימו לב כי ניתן לאפשר למשתמש לדחות או לבטל את ההפעלה מחדש, ניתן לאפשר לדחות אך מומלץ לא לבטל את ההפעלה מחדש.

לאחר מכן יש ללחוץ על Update.

0049 common 1 one click

5. בממשק הניהול ESET PROTECT Cloud או בממשק הניהול ESET PROTECT בגרסה 8.1 ומעלה, ניתן לשלוח שדרוג בקליק גם לקבוצות מחשבים ספציפיות. כך תוכלו לשלוט בצורה יותר מבוקרת על המחשבים / קבוצות שיקבלו את השדרוג.

כדי לשלוח את השדרוג בצורה זו, עברו אל לשונית Computers, לחצו על גלגל השיניים ליד קבוצה רצויה, סמנו את Tasks, לאחר מכן את Update ובחרו ב-Update ESET Products.

אפשרות זו תעביר אתכם לאותו התפריט כמו בסעיף 3, משם תוכלו לשלוח את ההתקנה ישירות למחשבים.

אם קיימת קבוצה בה יש גם תחנות קצה וגם שרתים, המשימה תדע לשלוח את הגרסה המתאימה לפי סוג התחנה (תחנות קצה יקבלו התקנת Endpoint ושרתים יקבלו התקנת Server/Mail Security).

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *