שליחת שדרוג One-Click-Upgrade לתחנות קצה ושרתים
פירוט
במדריך זה נסביר כיצד ניתן לשלוח שדרוג למוצרי האבטחה בכמה קליקים פשוטים מתוך ה-Dashboard.
שליחה מרוכזת של השדרוג לכל העמדות מומלצת ברשתות קטנות-בינוניות (עד 100 עמדות).
ברשתות גדולות יותר, מומלץ לשדרג בצורה מדורגת.
תוכן
בממשק הניהול ניתן לצפות בתחנות שעליהן מותקנת גרסא לא עדכנית, ולשלוח שדרוג לגרסא בכמה קליקים פשוטים.
1. יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview - שם ניתן לצפות בעמודות של תחנות לא עדכניות.
2. תחת Component Version Status יופיעו מספר עמודות בהתאם למוצרים בממשק.
צבע ירוק - תחנות בגרסה עדכנית.
צבע כחול - תחנות בהמתנה לשדרוג אוטומטי (מגיע בעיכוב מכוון של 14-28 ימים).
צבע צהוב - תחנות בגרסה שאינה עדכנית, מומלץ לשדרג.
צבע אדום - תחנות בגרסה ישנה/EOL או גרסה עם בעיה מוכרת, יש לשדרג בהקדם.
כדי לשלוח שדרוג יש ללחוץ על החלק האדום/צהוב בעמודה, ולבחור ב-Update Installed ESET Products.
3. יש לסמן את הגרסה שאליה רוצים לעדכן (ניתן גם ללחוץ על click to see list כדי לראות את המחשבים אליהם יישלח השדרוג).
ולאחר מכן ללחוץ על OK.
4. ניתן לסמן שיתבצע אתחול אוטומטי לאחר השדרוג. שימו לב שבשדרוג מגרסא ישנה לגרסא עדכנית, הפעלה מחדש נדרשת כדי שמנגנון ה-Real Time יעבוד בצורה תקינה.
בשדרוג של Agent (של הניהול או EDR) אין צורך לבצע הפעלה מחדש.
שימו לב כי ניתן לאפשר למשתמש לדחות או לבטל את ההפעלה מחדש, ניתן לאפשר לדחות אך מומלץ לא לבטל את ההפעלה מחדש.
לאחר מכן יש ללחוץ על Update.
5. בממשק הניהול ESET PROTECT Cloud או בממשק הניהול ESET PROTECT בגרסה 8.1 ומעלה, ניתן לשלוח שדרוג בקליק גם לקבוצות מחשבים ספציפיות. כך תוכלו לשלוט בצורה יותר מבוקרת על המחשבים / קבוצות שיקבלו את השדרוג.
כדי לשלוח את השדרוג בצורה זו, עברו אל לשונית Computers, לחצו על גלגל השיניים ליד קבוצה רצויה, סמנו את Tasks, לאחר מכן את Update ובחרו ב-Update ESET Products.
אפשרות זו תעביר אתכם לאותו התפריט כמו בסעיף 3, משם תוכלו לשלוח את ההתקנה ישירות למחשבים.
אם קיימת קבוצה בה יש גם תחנות קצה וגם שרתים, המשימה תדע לשלוח את הגרסה המתאימה לפי סוג התחנה (תחנות קצה יקבלו התקנת Endpoint ושרתים יקבלו התקנת Server/Mail Security).