• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

בממשק הניהול ניתן לצפות בתחנות שעליהן מותקנת גרסא לא עדכנית, ולשלוח עדכון לגרסא בכמה קליקים פשוטים.

1. יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview.

5 5

2. תחת Product Version Status יופיעו 3 עמודות, במידה ויש תחנות לא מעודכנות העמודות יופיעו באדום.

כדי לשלוח עדכון יש ללחוץ על החלק האדום בעמודה, ולבחור ב - Update Installed ESET Products.

4

3. יש לסמן את הגרסה שאליה רוצים לעדכן (ניתן גם ללחוץ על click to see list כדי לראות את המחשבים אליהם יישלח השדרוג)

ולאחר מכן ללחוץ על OK.

2

4. ניתן לסמן שיתבצע אתחול אוטומטי לאחר השדרוג. שימו לב שבשדרוג מגרסא ישנה לגרסא 7.3, הפעלה מחדש נדרשת כדי שמנגנון ה-Real Time יעבוד בצורה תקינה.

לאחר מכן יש ללחוץ על Update.

3

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *