Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תוכן

בגרסה 6 תחנות מתקשרות מול ממשק הניהול בעזרת תעודות אבטחה.

חשוב לגבות את התעודות כדי שבמקרה של קריסת השרת, יהיה ניתן להחזיר את התחנות לתקשר באופן תקין.

על מנת לבצע גיבוי ל-Certificates שנוצרו, יש לפעול ע"פ השלבים הבאים:

1. יש להיכנס לממשק הניהול וללחוץ על Admin ואז Certificates ואז לחיצה שמאלית על Server Certificate, בחלון הקטן שנפתח יש לבחור באפשרות Export.

הערה: יש לבצע את אותה הפעולה גם ל-Proxy Certificate, Agent Certificate, ו-Agent Certificate for server assisted installation.

1

2. יש ללחוץ על Certification Authorities ואז על ERA Certification Authority וללחוץ על Export Public Key.

2

שימו לב: בסיום הורדת כל התעודות יש לגבות אותן במקום בטוח ונפרד משרת הניהול.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *