• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד לעדכן את ממשק הניהול מגרסה 6+ לגרסה עדכנית.

לפני תחילת התהליך מומלץ לבצע Snapshot לשרת במידה וניתן.

המדריך רלוונטי רק לשרתי Windows בגרסאות 2012 ומעלה, לא ניתן לשדרג שרת 2008 לגרסה 7 ומעלה!

במידה ולא ניתן לבצע Snapshot יש לגבות את התעודות

תוכן

step 1שדרוג ממשק הניהול

step 2שדרוג הרכיבים בתחנות ובשרתים

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *