Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כעת ניתן לעבור לשדרוג הרכיבים שמותקנים בתחנות הקצה:

  • ESET Management Agent - רכיב התקשורת מול ממשק הניהול.
  • ESET Endpoint / Server Security - האנטי-וירוס בתחנות הקצה והשרתים.

את השדרוג ניתן לבצע במספר דרכים, אנחנו ממליצים על שדרוגים בדרכים שונות בהתאם לגודל הרשת.

  • ברשתות קטנות-בינוניות (עד 100 עמדות) ניתן לבצע את השדרוג בכמה קליקים פשוטים ישירות מתוך ה-Dashboard.
  • ברשתות גדולות (100 ומעלה) אנחנו ממליצים לשלוח את השדרוג מתוך Repository מקומי בארגון.
  • מומלץהתקינו KISS עדכני, כדי שתחנות חדשות שתתקינו יהיו בגרסאות העדכניות ביותר.

 

    • שדרוג מתוך ה-Dashboard (מומלץ לרשתות עד 100 תחנות)
    • דרך זו תשלח שדרוג לכל התחנות בארגון בכמה לחיצות פשוטות ישירות מתוך ה-Dashboard.

      למדריך לחצו כאן

    • שדרוג מתוך Repository מקומי (מומלץ לרשתות מעל 100 תחנות)
    • בדרך זו נעזר ברכיב ה-Proxy שמותקן מקומית (בברירת מחדל מותקן על שרת הניהול), כדי להפיץ את קבצי ההתקנה מתוך נתיב מקומי, ללא צורך בתקשורת מול ה-Repository של ESET.

      למדריך לחצו כאן

    • הורדת KISS עדכני
    • לאחר שדרוג ממשק הניהול, מומלץ לעדכן גם את תיקיית ה-ESET KISS הקיימת אצלכם ברשת.
      תיקיית ESET KISS אחראית להתקנה אוטומטית של תחנות חדשות - במידה וה-ESET KISS אינו עדכני, תחנות חדשות שייכנסו לארגון יקבלה התקנה של גרסא לא עדכנית.

      למדריך לחצו כאן

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *