התקנת ממשק הניהול של ESET Endpoint Encryption
פירוט
מדריך זה נועד לסייע בתהליך התקנת מוצר ההצפנה על תחנות הקצה שבארגון וניהול מפתחות ההצפנה בממשק מרכזי.
בכמה שלבים פשוטים תוכלו ליהנות מיכולות פתרון ההצפנה המוביל והמקיף ביותר.
תוכן
ממשק הניהול
Windows server 2012 ומעלה
Windows 10/11
*Windows Server Core אינו נתמך
SQL Server Express 2012 ומעלה (יותקן אוטומטית בעזרת קובץ ההתקנה של ESET)
פורט 443 נגיש לאינטרנט
קליינטים
מערכת הפעלה Windows 10 ומעלה (ישנה תמיכה חלקית ב-Windows 7 SP1 ומעלה בגרסאות ישנות יותר של המוצר).
macOS High Sierra (10.13) ומעלה
גישה לאינטרנט
1. יש להוריד את קובץ ההתקנה דרך הקישור הבא.
בסיום ההורדה יש להריץ את ההתקנה, וללחוץ על הכפתור Start.
2. ההתקנה תרוץ ותתקין באופן עצמאי את כל הרכיבים הנחוצים.
3. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Launch.
4. יש ללחוץ על Next.
5. יש ללחוץ על Next.
6. יש ליצור שם משתמש לחיבור לממשק הניהול, ולהגדיר סיסמא. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.
7. בשורת Organization Name יש להזין את שם הארגון, ואת ה - Proxy ID שקיבלת במייל הרישיון.
לאחר מכן יש ללחוץ על Next.
8. בסיום ההתקנה יש להכניס את שם המשתמש והסיסמא שיצרתם בסעיף קודם, וללחוץ על Login.
הכניסה לממשק הניהול תמיד תהיה דרך הדפדפן בכתובת
כמובן יש להחליף את server_name בכתובת השרת האמיתית.
1. יש ללחוץ על הארגון, לשונית Licenses, ועל כפתור Add.
2. יש לתת תיאור לרישיון, ולאחר מכן להזין את ה - Product ID ואת ה - Product Key שקיבלתם במייל.
לאחר מכן ללחוץ על Next.
3. יש ללחוץ על Next.
4. לסיום יש ללחוץ על Finish.
כעת נגדיר שליחת רישיון אוטומטית לכל מחשב עליו נתקין את מוצר ההצפנה.
5. יש ללחוץ על Workstations, על לשונית Workstation Policy, ולסמן את Allow User Self Enrolment.
לאחר שסומנה ההגדרה יש ללחוץ על Change Setting.
6. יש לשנות את ההגדרה ל - Yes וללחוץ על OK.
כעת נסכרן את המשתמשים בארגון מה - Active Directory.
1. יש ללחוץ על לשונית Organization, לאחר מכן על Active Directory, ואז על Settings.
2. יש לסמן את Enable Active Directory Synchronization.
3. יש ללחוץ על לשונית Sync Mode, ולשנות ל - Automatic with Team Import.
4. יש ללחוץ על לשונית User Import Settings, ולבחור מהתפריט את Use E-Mail-Address (Mail) Attribute if available.
5. יש ללחוץ על לשונית Self Enrolment, לאפשר את Enable Self Enrolment, וללחוץ על Choose License.
6. יש לסמן את הרישיון, וללחוץ על Select.
7. לסיום יש ללחוץ על OK.
8. כדי ליזום את הסנכרון הראשוני יש ללחוץ על כפתור Resync.
כעת נעבור להפצה של המוצר לרשת.
1. כדי להפיץ את ההתקנה לתחנות יש ללחוץ על לשונית Client Software Deployment, לעבור אל Network Workstations, וללחוץ על Manual Add.
2. יש לרשום את שם המחשב שאליו נרצה לשלוח את ההפצה, וללחוץ על OK.
3. לאחר שהמחשב התווסף לרשימה, יש לסמן אותו, ולבחור באפשרות Remote Install.
4. יש להזין את פרטי ה - Administrator.
יש לבחור בהגדרות כפי שהן בתמונה למטה:
Workstation Policy: יש לבחור ב Workstation.
Select Version: יש לבחור בגרסה הכי עדכנית שמופיעה.
Select Language: יש לבחור ב English.
After Install: אתחול למחשב הוא חובה לאחר ההתקנה. ניתן לבחור מבין אפשרויות שונות לסוג ההודעה שתופיע למשתמש (לדוגמא, ניתן לדחות את האתחול, אתחול מידי וכו').
לאחר הזנת הפרטים יש ללחוץ על Post.
5. לאחר שההתקנה מסתיימת, בתחנת הקצה תופיעה הודעה שמבקשת אתחול למחשב.
בהתאם לבחירות בסעיף הקודם, יהיה ניתן לדחות את האתחול.
6. לאחר האתחול ניתן לראות שהמשתמש פעיל בתחנה כלשהי על ידי כך שהאייקון שלו יהיה ירוק.
כעת יש לבחור בצורת ההצפנה שתרצו להפעיל.
-
- הצפנה מלאה לדיסק (Full Disk Encryption)
- הצפנה זו תצפין את כל המידע במערכת, ותדרוש סיסמא בעת עליה מחדש של המחשב. למדריך לחץ כאן
-
- הצפנת מסמכים ותיקיות
- הצפנה זו תאפשר להצפין קבצים ותיקיות נבחרים. למדריך לחץ כאן
-
- הצפנת אימיילים
- הצפנה זו תאפשר להצפין מיילים וקבצים שנשלחים דרך ה - Outlook. למדריך לחץ כאן