Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מדריך זה נועד לסייע בתהליך התקנת מוצר ההצפנה על תחנות הקצה שבארגון וניהול מפתחות ההצפנה בממשק מרכזי.
בכמה שלבים פשוטים תוכלו ליהנות מיכולות פתרון ההצפנה המוביל והמקיף ביותר.

תוכן

דרישות קדםstep 1

step 2התקנת ממשק הניהול

step 3הוספת רישיון לממשק

step 4סנכרון עם Active Directory

step 5הפצה לתחנות

step 6הפעלת ההצפנה


ממשק הניהול

Windows server 2012 ומעלה
Windows 10/11
*Windows Server Core אינו נתמך

SQL Server Express 2012 ומעלה (יותקן אוטומטית בעזרת קובץ ההתקנה של ESET)

פורט 443 נגיש לאינטרנט

 

קליינטים

מערכת הפעלה Windows 10 ומעלה (ישנה תמיכה חלקית ב-Windows 7 SP1 ומעלה בגרסאות ישנות יותר של המוצר).
macOS High Sierra (10.13) ומעלה

גישה לאינטרנט


1. יש להוריד את קובץ ההתקנה דרך הקישור הבא.

בסיום ההורדה יש להריץ את ההתקנה, וללחוץ על הכפתור Start.

1

2. ההתקנה תרוץ ותתקין באופן עצמאי את כל הרכיבים הנחוצים.

2

3. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Launch.

3

4. יש ללחוץ על Next.

4

 5. יש ללחוץ על Next.

5

6. יש ליצור שם משתמש לחיבור לממשק הניהול, ולהגדיר סיסמא. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

6

7. בשורת Organization Name יש להזין את שם הארגון, ואת ה - Proxy ID שקיבלת במייל הרישיון.

לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

7

8. בסיום ההתקנה יש להכניס את שם המשתמש והסיסמא שיצרתם בסעיף קודם, וללחוץ על Login.

הכניסה לממשק הניהול תמיד תהיה דרך הדפדפן בכתובת

http://server_name/server

כמובן יש להחליף את server_name בכתובת השרת האמיתית.

8


 1. יש ללחוץ על הארגון, לשונית Licenses, ועל כפתור Add.

1

2. יש לתת תיאור לרישיון, ולאחר מכן להזין את ה - Product ID ואת ה - Product Key שקיבלתם במייל.

לאחר מכן ללחוץ על Next.

2

3. יש ללחוץ על Next.

3

4. לסיום יש ללחוץ על Finish.

4

כעת נגדיר שליחת רישיון אוטומטית לכל מחשב עליו נתקין את מוצר ההצפנה.

5. יש ללחוץ על Workstations, על לשונית Workstation Policy, ולסמן את Allow User Self Enrolment.

לאחר שסומנה ההגדרה יש ללחוץ על Change Setting

5 5

6. יש לשנות את ההגדרה ל - Yes וללחוץ על OK.

6


כעת נסכרן את המשתמשים בארגון מה - Active Directory.

1. יש ללחוץ על לשונית Organization, לאחר מכן על Active Directory, ואז על Settings.

1

2. יש לסמן את Enable Active Directory Synchronization.

2

3. יש ללחוץ על לשונית Sync Mode, ולשנות ל - Automatic with Team Import.

3

4. יש ללחוץ על לשונית User Import Settings, ולבחור מהתפריט את Use E-Mail-Address (Mail) Attribute if available.

4

5. יש ללחוץ על לשונית Self Enrolment, לאפשר את Enable Self Enrolment, וללחוץ על Choose License.

 5

 6. יש לסמן את הרישיון, וללחוץ על Select.

6

7. לסיום יש ללחוץ על OK.

7

8. כדי ליזום את הסנכרון הראשוני יש ללחוץ על כפתור Resync.

8


כעת נעבור להפצה של המוצר לרשת.

1. כדי להפיץ את ההתקנה לתחנות יש ללחוץ על לשונית Client Software Deployment, לעבור אל Network Workstations, וללחוץ על Manual Add.

1

2. יש לרשום את שם המחשב שאליו נרצה לשלוח את ההפצה, וללחוץ על OK.

6

3. לאחר שהמחשב התווסף לרשימה, יש לסמן אותו, ולבחור באפשרות Remote Install.

2

4. יש להזין את פרטי ה - Administrator.

יש לבחור בהגדרות כפי שהן בתמונה למטה:

Workstation Policy: יש לבחור ב Workstation.

Select Version: יש לבחור בגרסה הכי עדכנית שמופיעה.

Select Language: יש לבחור ב English.

After Install: אתחול למחשב הוא חובה לאחר ההתקנה. ניתן לבחור מבין אפשרויות שונות לסוג ההודעה שתופיע למשתמש (לדוגמא, ניתן לדחות את האתחול, אתחול מידי וכו').

לאחר הזנת הפרטים יש ללחוץ על Post.

3

5. לאחר שההתקנה מסתיימת, בתחנת הקצה תופיעה הודעה שמבקשת אתחול למחשב.

בהתאם לבחירות בסעיף הקודם, יהיה ניתן לדחות את האתחול.

4

6. לאחר האתחול ניתן לראות שהמשתמש פעיל בתחנה כלשהי על ידי כך שהאייקון שלו יהיה ירוק.

5


 כעת יש לבחור בצורת ההצפנה שתרצו להפעיל.

    • הצפנה מלאה לדיסק (Full Disk Encryption)
    • הצפנה זו תצפין את כל המידע במערכת, ותדרוש סיסמא בעת עליה מחדש של המחשב. למדריך לחץ כאן
    • הצפנת מסמכים ותיקיות
    • הצפנה זו תאפשר להצפין קבצים ותיקיות נבחרים. למדריך לחץ כאן
    • הצפנת אימיילים
    • הצפנה זו תאפשר להצפין מיילים וקבצים שנשלחים דרך ה - Outlook. למדריך לחץ כאן

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *