Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה דרך הקישור הבא.

בסיום ההורדה יש להריץ את ההתקנה, וללחוץ על הכפתור Start.

1

2. ההתקנה תרוץ ותתקין באופן עצמאי את כל הרכיבים הנחוצים.

2

3. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Launch.

3

4. יש ללחוץ על Next.

4

 5. יש ללחוץ על Next.

5

6. יש ליצור שם משתמש לחיבור לממשק הניהול, ולהגדיר סיסמא. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

6

7. בשורת Organization Name יש להזין את שם הארגון, ואת ה - Proxy ID שקיבלת במייל הרישיון.

לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

7

8. בסיום ההתקנה יש להכניס את שם המשתמש והסיסמא שיצרתם בסעיף קודם, וללחוץ על Login.

הכניסה לממשק הניהול תמיד תהיה דרך הדפדפן בכתובת

http://server_name/server

כמובן יש להחליף את server_name בכתובת השרת האמיתית.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *