Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כעת נעבור להפצה של המוצר לרשת.

1. כדי להפיץ את ההתקנה לתחנות יש ללחוץ על לשונית Client Software Deployment, לעבור אל Network Workstations, וללחוץ על Manual Add.

1

2. יש לרשום את שם המחשב שאליו נרצה לשלוח את ההפצה, וללחוץ על OK.

6

3. לאחר שהמחשב התווסף לרשימה, יש לסמן אותו, ולבחור באפשרות Remote Install.

2

4. יש להזין את פרטי ה - Administrator.

יש לבחור בהגדרות כפי שהן בתמונה למטה:

Workstation Policy: יש לבחור ב Workstation.

Select Version: יש לבחור בגרסה הכי עדכנית שמופיעה.

Select Language: יש לבחור ב English.

After Install: אתחול למחשב הוא חובה לאחר ההתקנה. ניתן לבחור מבין אפשרויות שונות לסוג ההודעה שתופיע למשתמש (לדוגמא, ניתן לדחות את האתחול, אתחול מידי וכו').

לאחר הזנת הפרטים יש ללחוץ על Post.

3

5. לאחר שההתקנה מסתיימת, בתחנת הקצה תופיעה הודעה שמבקשת אתחול למחשב.

בהתאם לבחירות בסעיף הקודם, יהיה ניתן לדחות את האתחול.

4

6. לאחר האתחול ניתן לראות שהמשתמש פעיל בתחנה כלשהי על ידי כך שהאייקון שלו יהיה ירוק.

5

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *