Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כעת נסכרן את המשתמשים בארגון מה - Active Directory.

1. יש ללחוץ על לשונית Organization, לאחר מכן על Active Directory, ואז על Settings.

1

2. יש לסמן את Enable Active Directory Synchronization.

2

3. יש ללחוץ על לשונית Sync Mode, ולשנות ל - Automatic with Team Import.

3

4. יש ללחוץ על לשונית User Import Settings, ולבחור מהתפריט את Use E-Mail-Address (Mail) Attribute if available.

4

5. יש ללחוץ על לשונית Self Enrolment, לאפשר את Enable Self Enrolment, וללחוץ על Choose License.

 5

 6. יש לסמן את הרישיון, וללחוץ על Select.

6

7. לסיום יש ללחוץ על OK.

7

8. כדי ליזום את הסנכרון הראשוני יש ללחוץ על כפתור Resync.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *