• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

1. יש ללחוץ על Workstations, על לשונית Workstations, לסמן את התחנה הרצויה, וללחוץ על Details

1

2. יש לבחור באפשרות Full Disk Encryption.

2

3. ללחוץ על Next.

3

4. בתהליך ההצפנה יתבצעו מספר בדיקות קצרות, במידה והכל תקין יש ללחוץ על Next.

4

5. יש ללחוץ על האפשרות המסומנת וללחוץ על Next.

5

6. יש לבחור במשתמש וללחוץ על Next.

6

7. בשלב זה מגדירים סיסמא שבעזרתה המשתמש יפענח עמדה מוצפנת.

  • למשתמשי דומיין אנחנו ממליצים להשתמש ב - Single Sign-On, לפי הגדרה זו המשתמש יפענח את העמדה בעזרת סיסמאת ה - Domain שלו, ובכך יצטרך לזכור פחות סיסמאות.
  • למשתמש שאינו חלק מהדומיין (לדוגמא משתמש שיובא ידנית לממשק הניהול, או משתמש בסביבת Workgroup) יש להגדיר סיסמא ראשונית כלשהי לתחילת ההצפנה. סיסמא זו אינה קריטית, מפני שלפני תחילת תהליך ההצפנה המשתמש יצור סיסמא משלו.
    • משתמש דומיין
    • יש לסמן את Single Sign-On, וללחוץ על Next.

      7

    • משתמש Workgroup
    • יש ליצור סיסמא זמנית כלשהי (אין צורך לספק אותה למשתמש, מפני שהוא יקבע לעצמו את הסיסמא לפני תחילת ההצפנה).

      לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

      14

8. יש ללחוץ על Next.

8

9. יש לבחור ב - Normal Start Mode, וללחוץ על Next.

9

10. למשתמש תקפוץ כעת הודעה בהתאם לסוג הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

    • משתמש דומיין
    • יש להזין את סיסמאת הדומיין של המשתמש, וללחוץ על Verify לאימות. לאחר מכן יש ללחוץ על OK.

      10

    • משתמש Workgroup
    • על המשתמש ליצור סיסמא לפענוח העמדה - חשוב על המשתמש לזכור סיסמא זו, מפני שבלעדיה לא יוכל להיכנס למערכת!

      15

11. כעת תהליך ההצפנה יתחיל לרוץ. ניתן להמשיך להשתמש במחשב תוך כדי תהליך ההצפנה.

11

בסיום תהליך ההצפנה, ניתן להפעיל מחדש את המחשב.

12. לאחר הפעלה מחדש של המחשב הוא יעלה עם חלון ההצפנה של ESET Endpoint Encryption, בו יש ללחוץ על Start System.

12

13. יש להזין את פרטי ההתחברות כדי לפענח את העמדה.

13

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לתשומת ליבך, היום, יום רביעי 16 ליוני, בעקבות פעילות העשרה מקצועית, שירות התמיכה שלנו יסתיים בשעה 16:45.

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *