Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

דרישות קדם

קליינט ESET Endpoint Encryption בתחנה.

Outlook 2003 ומעלה.

תוסף ESET Endpoint Encryption לאאוטלוק.

תוכן

ל-ESET Endpoint Encryption יש תוסף שמתממשק עם ה-Outlook, ומאפשר הצפנה של מיילים וקבצים מצורפים לצורך שליחתם בצורה מאובטחת.

על מנת להצפין מיילים, יש לפעול ע"פ השלבים הבאים:

1. לחצו על לשונית ESET Endpoint Encryption ב-Outlook.

1

2. כתבו את המייל, וצרפו מסמכים לפי הצורך.

לפני שליחת המייל יש 3 אפשרויות להצפנה.

Encrypt Now - יצפין את הטקסט והמסמכים שנכתבו עד כה במייל. תוכלו להשתמש בזה אם תרצו להצפין קטע מסוים מהמסמך ולאחר מכן להוסיף למייל טקסט לא מוצפן.

Encrypt on Send - הפעלת אפשרות זו תצפין לאחר לחיצה על כפתור Send.

Encrypt and Send - יצפין את המייל וישלח אותו מידית.

2

3. כעת יפתח חלון בו יש לבחור בצורת ההצפנה.

במידה ושולחים את המייל למשתמש שיש לו את מפתחות ההצפנה בו אתם משתמשים, יש לסמן את Use Encryption Key, לבחור במפתח הרצוי, וללחוץ על OK.

3

במידה ושולחים את המייל למשתמש ללא מפתחות ההצפנה, או למשתמש שלא מותקן לו מוצר ההצפנה ESET Endpoint Encryption, ניתן לסמן את Use Password, וליצור סיסמא בעזרתה תתבצעה ההצפנה.

את הסיסמא מומלץ לשתף עם המשתמש בדרך אחרת ולא במייל עצמו.

4

4. כדי לפענח את ההודעה, על המשתמש שקיבל את המייל ללחוץ על כפתור Decrypt Now.

5

במידה ובחרתם באפשרות של הצפנה באמצעות סיסמא, ולמשתמש לא מותקן ESET Endpoint Encryption, הוא יוכל לפענח את המסמך בעזרת הכלי ESET Endpoint Encryption Reader.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *