• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

ל - ESET Endpoint Encryption יש פלאגין שמתממשק עם ה - Outlook, שמאפשר הצפנה של מיילים וקבצים מצורפים לצורך שליחתם בצורה מאובטחת.

1. לחצו על לשונית ESET Endpoint Encryption.

1

2. כתבו את המייל, וצרפו מסמכים לפי הצורך.

לפני שליחת המייל יש 3 אפשרויות להצפנה.

Encrypt Now - יצפין את הטקסט והמסמכים שנכתבו עד כה במייל. תוכלו להשתמש בזה אם תרצו להצפין קטע מסוים מהמסמך ולאחר מכן להוסיף למייל טקסט לא מוצפן.

Encrypt on Send - הפעלת אפשרות זו תצפין לאחר לחיצה על כפתור Send.

Encrypt and Send - יצפין את המייל וישלח אותו מידית.

2

3. כעת יפתח חלון בו יש לבחור בצורת ההצפנה.

במידה ושולחים את המייל למשתמש שיש לו את מפתחות ההצפנה בו אתם משתמשים, יש לסמן את Use Encryption Key, לבחור במפתח הרצוי, וללחוץ על OK.

3

במידה ושולחים את המייל למשתמש ללא מפתחות ההצפנה, או למשתמש שלא מותקן לו מוצר ההצפנה ESET Endpoint Encryption, ניתן לסמן את Use Password, וליצור סיסמא בעזרתה תתבצעה ההצפנה.

את הסיסמא מומלץ לשתף עם המשתמש בצורה אחרת ולא במייל עצמו.

4

4. כדי לפענח את ההודעה, על המשתמש שקיבל את המייל ללחוץ על כפתור Decrypt Now.

5

במידה ובחרתם באפשרות של הצפנה באמצעות סיסמא, ולמשתמש לא מותקן ESET Endpoint Encryption, הוא יוכל לפענח את המסמך בעזרת ה - ESET Endpoint Encryption Reader.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לתשומת ליבך, היום, יום רביעי 16 ליוני, בעקבות פעילות העשרה מקצועית, שירות התמיכה שלנו יסתיים בשעה 16:45.

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *