• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את תוכנת ESET על מחשב בעל מערכת הפעלה וינדוס 7.

 

פירוט

תיאור התופעה

וינדוס 7 היא מערכת הפעלה שאינה בתמיכה של מיקרוסופט מתחילת שנת 2020.
כלומר כל תקלה או פרצת אבטחה חדשה שמתגלה, לא תתוקן.
להגנה מיטבית, אנו ממליצים לשדרג את מערכת ההפעלה לוינדוס 10.
 
עם זאת, ESET ימשיך להגן על המחשב כל עוד מותקנים 2 עדכוני מערכת הפעלה המפורטים במדריך זה.
יש לעדכן את מערכת ההפעלה ולאחר מכן להתקין/לעדכן את ESET.

 

שגיאת התקנה

השגיאה עשויה להופיע בעת התקנה של מוצר הESET, במחשבים אשר מותקנת בהם מערכת הפעלה מסוג Windows 7 ללא עדכונים.

2020-12-28_09-07-30.jpg

 

פעולות לביצוע

במידה ועדכוני מערכת ההפעלה לא מותקנים במלואם יש להתקין את שני העדכונים הבאים בהתאם לסוג מערכת ההפעלה שברשותך:

למחשבי 64BIT

עדכון ראשון

עדכון שני 

למחשבי 32BIT

עדכון ראשון

עדכון שני

 

פעולות לאחר עדכון מערכת ההפעלה

במידה ותוכנת ESET מותקנת במחשב, יש לעדכנה ע"פ המדריך הבא.

במידה ותוכנת ESET לא מותקנת במחשב, יש להתקינה ע"פ המדריך הרלוונטי לסוג הרישיון:

להתקנת ESET NOD32

להתקנת ESET Internet Security

להתקנת ESET Smart Security Premium

במידה והעדכונים נכשלים, הדבר מעיד על בעיה במערכת ההפעלה, ולכן לא תתאפשר התקנת/עדכון המוצר לגרסה 14.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *