rssyoutubefg

תגיות:

הכנה לפני התקנה

  • חשוב מאוד! במידה ומדובר בהתקנה חדשה וודא שלא מותקן מוצר אנטי וירוס אחר על המחשב
  • במידה ומדובר בשדרוג מגרסה קודמת של ESET אין צורך לבצע הסרה של המוצר הקיים.
  • במידה ומערכת ההפעלה המותקנת על המחשב היא Windows XP המוצר שיותקן בסיום ביצוע הפעולות במדריך הוא Eset Smart Security  גרסה 9.
  • על מנת לבדוק איזו גרסה מותקנת כעת על המערכת לחץ כאן.

התקנת המוצר

להורדת קובץ ההתקנה לחץ כאן
בתפריט הראשי ניתן לבחור בשפת הממשק הרצויה, לאחר מכן לחץ על כפתור המשך

          EIS 1

 

הורדת הקובץ החלה...
תהליך ההורדה לוקח מספר דקות

          EIS 2

 

הסכם רישיון שימוש
קרא את הסכם הרישיון ולאחר מכן לחץ על אני מקבל

          EIS 3

 

במסך הבא יש ללחוץ על הזן מפתח רישיון
 
         EIS 4
 
 
פתח מסך ובו יש למלא את מפתח הרישיון שקיבלתם,
לדוגמה: ILXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
לאחר מכן יש ללחוץ על המשך בתחתית המסך
 
 
        EIS 5

 

מסך אקטיבציה - על מנת להפעיל את הרישיון יש להקליד את אותה כתובת מייל בשני השדות ולסיום ללחוץ על כפתור הפעל בתחתית המסך.

במידה והרישיון כבר הופעל, יש לדלג לשלב הבא

        EIS 6.1

 
במסך הבא יופיע שם המוצר שיותקן, יש ללחוץ על המשך בתחתית המסך
 
        EIS 7

 

יש להשאיר את הסימון בשורה אפשר את מערכת המשוב של ESET LiveGrid (מומלץ)
אפשר לתוכנה לזהות אפליקציות לא רצויות באמצעות בחירה ב:
אפשר איתור אפליקציות העלולות להיות לא רצויות ולחץ על התקן להמשך התקנה

        EIS 8


אנא התאזר בסבלנות, תהליך ההתקנה לוקח מספר דקות

       EIS 9

ההתקנה בוצעה בהצלחה!

לחץ על סיום

       EIS 10

 

בסיום, יש לפתוח את תוכנת ה ESET בסמלים ליד השעון ולוודא שמופיעה ההודעה ההפעלה בוצעה בהצלחה וללחוץ על כפתור סיום

      EIS 11

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00
  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *

eset logo footer© כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2018, נציגת ESET בישראל. סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או
מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC. כל השמות והמתוגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות

עוצב ונבנה על-ידי פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום