• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להתקין ESET NOD32 על המחשב.

 

פירוט

הכנה לפני התקנה

  • חשוב מאוד! במידה ומדובר בהתקנה חדשה וודאו כי לא מותקן מוצר אנטי וירוס אחר על המחשב.
  • להסרת תוכנות אנטי-וירוס מותקנות יש להיעזר במדריך הבא.
  • במידה והתוכנה כבר מותקנת במחשב (בין אם בגרסת ניסיון או עם רישיון פג תוקף), אין צורך להתקינה שוב אלא רק לעדכן את מפתח הרישיון ע"פ המדריך הבא:
  • במידה ומערכת ההפעלה במחשב היא Windows XP יש להתקין את NOD32 בגרסה 9.
  • על מנת לבדוק איזו גרסה מותקנת כעת על המערכת לחצו כאן.

התקנת המוצר

 

1. להורדת קובץ ההתקנה לחצו כאן

    בתפריט הראשי ניתן לבחור בשפת הממשק הרצויה, לאחר מכן לחצו על כפתור המשךNOD321.jpg   

2. הסכם רישיון שימוש - קראו את הסכם הרישיון ולאחר מכן לחצו על אני מקבל.

NOD322.jpg

3. הורדת הקובץ החלה...
    תהליך ההורדה לוקח מספר דקות

הורדה.jpg

4. במסך הבא יש ללחוץ על השתמש במפתח רישיון שרכשת.

NOD325.jpg

5. יפתח מסך ובו יש למלא את מפתח הרישיון שקיבלתם ולאחר מכן יש ללחוץ על ׁׁׁהמשך בתחתית המסך.
    הערה: הרישיון המוצג הוא דוגמה בלבד ואינו פעיל.
NOD326-16.jpg
 
6. במסך הבא יופיע שם המוצר שיותקן, יש ללחוץ על המשך בתחתית המסך.
 NOD329.jpg

 

7. יש לסמן את "אפשר את מערכת המשוב של ESET LiveGrid" ו- "אפשר איתור אפליקציות העלולות להיות לא רצויות" וללחוץ על המשך.
 NOD327.jpg
 
 
8. מומלץ לבחור את "כן, ברצוני להשתתף בתוכנית" ולאחר מכן על המשך.
 NOD328.jpg

9. אנא התאזרו בסבלנות, תהליך ההתקנה לוקח מספר דקות.

NOD3210.jpg

10. ההתקנה בוצעה בהצלחה!

      לחצו על סיים.

11.jpg

11. כעת תיפתח תוכנת ה-ESET ויתבצע עדכון שלוקח מספר דקות, לאחר מכן תתחיל סריקה ראשונית של המחשב אוטומטית.

      יש לוודא כי מופיעה ההודעה אתה מוגן בצבע ירוק.

מוגן.jpg

*במידה ולאחר סיום ההתקנה התוכנה לא נפתחת אוטומטית יש לפתוח את תוכנת ה-ESET בסמלים ליד השעון.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *