rssyoutubefg

תגיות:

הכנה לפני התקנה

  • חשוב מאוד! במידה ומדובר בהתקנה חדשה וודא שלא מותקן מוצר אנטי וירוס אחר על המחשב
  • במידה ומדובר בשדרוג מגרסה קודמת של ESET אין צורך לבצע הסרה של המוצר הקיים.
  • במידה ומערכת ההפעלה המותקנת על המחשב היא Windows XP הגרסה שתותקן בתום ביצוע הפעולות שבמדריך היא גרסה 9.
  • על מנת לבדוק איזו גרסה מותקנת כעת על המערכת לחץ כאן.

התקנת המוצר

1. להורדת קובץ ההתקנה לחץ כאן
    בתפריט הראשי ניתן לבחור בשפת הממשק הרצויה, לאחר מכן לחץ על כפתור המשך.

1           

2. הסכם רישיון שימוש - קרא את הסכם הרישיון ולאחר מכן לחץ על אני מקבל.

2

3. הורדת הקובץ החלה...
    תהליך ההורדה לוקח מספר דקות

3

4. במסך הבא יש ללחוץ על השתמש במפתח רישיון שרכשת.

4

5. יפתח מסך ובו יש (1) למלא את מפתח הרישיון שקיבלתם,
    לדוגמה : XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
    לאחר מכן יש ללחוץ על ׁׁׁ(2המשך בתחתית המסך.
 
5
 
6. במסך הבא יופיע שם המוצר שיותקן, יש ללחוץ על המשך בתחתית המסך.
 

6

7. מסך אקטיבציה - על מנת להפעיל את הרישיון יש  (1להקליד את הפרטים הנדרשים ולסיום ללחוץ על (2הפעל בתחתית המסך.
 
   *במידה והרישיון כבר הופעל, יש לדלג לשלב הבא.
 
רישום אקטיבציה חדש
 
8. (1) אפשר את מערכת המשוב של ESET LiveGrid ו- איתור אפליקציות העלולות להיות לא רצויות ולחץ על (2התקן.
 

7

9. אנא התאזר בסבלנות, תהליך ההתקנה לוקח מספר דקות.

8 

10. ההתקנה בוצעה בהצלחה!

      לחץ על סיים.

9

11. כעת תיפתח תוכנת הESET , יש לוודא שמופיעה ההודעה אתה מוגן ומומלץ ללחוץ על "כן, ברצוני להשתתף בתכנית".

אתה מוגן NOD32

*במידה ולאחר סיום ההתקנה התוכנה לא נפתחת אוטומטית יש לפתוח את תוכנת ה-ESET בסמלים ליד השעון.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שעות הפעילות שלנו בחוה"מ פסח:

21-24.4 (א'-ד') 9:00 - 14:30, 25.4 (ה') עד השעה 9:00 - 12:30.

חג שמח !

שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00
  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *

eset logo footer© כל הזכויות שמורות לקומסקיור בע"מ 2004-2018, נציגת ESET בישראל. סימנים מסחריים אשר בשימוש באתר זה הינם סימנים מסחריים או
מותגים רשומים של ESET spol. s r.o. או ESET, LLC. כל השמות והמתוגים האחרים הם סימנים מסחריים רשומים של החברות הרשומות

עוצב ונבנה על-ידי פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום