Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את מוצר ההגנה של ESET על המחשב.

תוכן

  • חשוב מאוד! במידה ומדובר בהתקנה חדשה וודאו כי לא מותקן מוצר אנטי וירוס אחר על המחשב. להסרת תוכנות אנטי-וירוס אחרות ניתן להיעזר במדריך הבא.
  • במידה והתוכנה כבר מותקנת במחשב (בגרסת ניסיון או עם רישיון פג תוקף), אין צורך להתקינה שוב אלא רק לעדכן את מפתח הרישיון ע"פ המדריך הבא.
  • אם ההתקנה היא עבור מחשבי MAC, יש לעבור למדריך הבא.

1. כנסו לחשבון ה-ESET HOME שלכם.

אם אין ברשותכם חשבון ESET HOME, ניתן להירשם באמצעות לחיצה על 'צור חשבון' או באמצעות חשבון Google/Apple.

ESET installation 2023 16

2. לחצו על הגן על המכשיר בחלון התקנים.

ESET installation 2023 15

 3. לחצו על הגן על המכשיר ולאחר מכן לחצו על המשך.

ESET installation 2023 14

 5. בחרו ברישיון שרכשתם ולחצו המשך.

 ESET installation 2023 13

6. במסך שיפתח לחצו על הורד הגנה.

ESET installation 2023 12 

7. כעת קובץ ההתקנה ירד, וניתן להמשיך לשלבי ההתקנה.

התקנת מוצר ESET

1. לחצו פעמיים על קובץ ההתקנה שהורדתם בסעיף הקודם.

2. בחרו בשפה המתאימה ולחצו המשך.

ESET installation 2023 5

 3. לחצו אפשר הכל והמשך.

ESET installation 2023 4

4. בחלון שם המכשיר, הקלידו את שם המחשב ולחצו המשך.

ESET installation 2023 3

 5. לחצו המשך בכדי להתחיל את ההתקנה.

ESET installation 2023 2

6. לאחר שההתקנה הסתיימה בהצלחה, לחצו סיים.

ESET installation 2023 1

כעת מוצר ההגנה של ESET מותקן על המחשב והוא מוגן.

מוצר ההגנה של ESET יתחיל בסריקה ראשונית של המחשב באופן אוטומטי לאחר סיום ההתקנה.

 בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *