• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לעדכן/להחליף את מפתח הרישיון בתוכנה.

 

פירוט

יש מספר סיבות להחלפת מפתח הרישיון בתוכנה, לדוגמה:

1. שינוי בפרטי הרישיון.

2. רכישת רישיון חדש במקום חידוש.

3. הכנסת פרטי הרישיון המתאים למוצר הנרכש.

4. תפעול תקלות שונות.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

הכנסת פרטי הרישיון בתוכנה

1. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה ולאחר מכן על החלף רישיון.

1

2. יש ללחוץ על השתמש במפתח רישיון שרכשת.

2

3. יש להזין את מפתח הרישיון ולאחר מכן יש ללחוץ על המשך.

3

4. במידה ותופיע שאלה האם ברצונך לאפשר לאפליקציה לבצע שינויים במחשבך? יש לסמן כן.

 

5

5. בסיום, נקבל אישור שההפעלה בוצעה בהצלחה ולאחר מכן נלחץ על הפעל.

4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *