Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה ישנן מספר פעולות ששיעלו את רמת ההגנה, מומלץ להגדיר את כל הפעולות במדריך.

בנוסף, המדריך מסביר איך לקצר את התהליך עבור מחשבים נוספים ברשותכם. 

פירוט

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

001 common home

* אם סמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

002 common home

 

    • הגדרת סיסמה נגד הסרה
    • 1. יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.
    • 003 common home
    • 2. יש ללחוץ על ממשק משתמש, להרחיב את הגדרות גישה וללחוץ על הגדר.
    • 1 consumer best practice
    • 3. יש לבחור סיסמה וללחוץ על 2 כפתורי האישור.
    • הערה: חשוב לזכור את הסיסמה!
    • 2 consumer best practice
    • אם תופיע הודעת מערכת המבקשת אישור לבצע שינויים במחשב, יש לאשר אותה.
    • 005 common home
    • הגדרת סריקה מעמיקה עם ניקוי קפדני
    • 1. יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.
    • 003 common home
    • 2. יש ללחוץ על מנגנון איתור, ואז על סריקת תוכנות זדוניות.
    • יש לבחור סריקה מעמיקה בשירת הפרופיל שנבחר, לאחר מכן יש ללחוץ על ThreatSense
    • 10 consumer best practice
    • 3. בשורת דרגת ניקוי יש לבחור את תקן את האיתור תמיד וללחוץ אישור.
    • 11 consumer best practice
    • אם תופיע הודעת מערכת המבקשת אישור לבצע שינויים במחשב, יש לאשר אותה.
    • 005 common home
    • הגדרת סריקה שבועית מתוזמנת
    • 1. יש ללחוץ על כלים ואז על מתזמן.
    • 3 consumer best practice
    • 2. יש ללחוץ למטה על הוסף משימה, לתת שם למשימה "סריקה שבועית" ולבחור בסוג המשימה סריקת מחשב לפי דרישה.
    • לאחר מכן יש ללחוץ על הבא.
    • 4 consumer best practice
    • 3. יש לבחור באופציה שבועית וללחוץ על הבא.
    • 5 consumer best practice
    • 4. יש לבחור בשעה ויום נוח לסריקה וללחוץ על הבא.
    • 6 consumer best practice
    • 5. יש לבחור במוקדם ככל האפשר וללחוץ על הבא.
    • 7 consumer best practice
    • 6. בפרופיל הסריקה יש לבחור בסריקה מעמיקה, לסמן את התיבה של This PC וללחוץ על אישור.
    • 8 consumer best practice
    • 7. יש ללחוץ על סיים.
    • 9 consumer best practice
    • אם תופיע הודעת מערכת המבקשת אישור לבצע שינויים במחשב, יש לאשר אותה.
    • 005 common home
    • הפעלת איתור אפליקציות העלולות להיות לא בטוחות
    • 1. יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.
    • 003 common home
    • 2. יש ללחוץ על הגנות, בשורת אפליקציות העלולות להיות לא בטוחות יש ללחוץ על מאוזן בשורות דיווח והגנה.
    • לסיום יש ללחוץ על אישור.
    • 12 consumer best practice
    • אם תופיע הודעת מערכת המבקשת אישור לבצע שינויים במחשב, יש לאשר אותה.
    • 005 common home

 

הפעלת ההגדרות בשאר המחשבים

אם יש לכם מספר מחשבים, בשביל לסייע בהגדרה זו על מחשבים נוספים, ניתן לקצר את ההגדרה ע"י יצוא ההגדרות ויבוא שלהן בשאר המחשבים.

יצוא ההגדרות

1. יש ללחוץ על הגדרות ואז הגדרות יבוא/יצוא, לאחר מכן יש ללחוץ על יצא הגדרות, ועל כפתור בחירת הנתיב (3 נקודות).

14 consumer best practice

2. יש ללחוץ על שולחן העבודה, לתת שם לקובץ "הגדרות הגנה" וללחוץ על שמירה.

 15 consumer best practice

3. לסיום יש ללחוץ על יצא.

16 consumer best practice

4. יש ללחוץ על יצא ולאחר מכן על סגור.

17 consumer best practice

יבוא ההגדרות (בשאר המחשבים)

1. יש ללחוץ על הגדרות ואז הגדרות יבוא/יצוא, לאחר מכן יש ללחוץ על יבא הגדרות, ועל כפתור בחירת הנתיב (3 נקודות).

18 consumer best practice

2. יש לבחור את קובץ ההגדרות שיצאנו וללחוץ על פתיחה.

19 consumer best practice

3. יש ללחוץ על יבא, ולסיום יש ללחוץ על סגור.

20 consumer best practice

אם תופיע הודעת מערכת המבקשת אישור לבצע שינויים במחשב, יש לאשר אותה.

005 common home


בכל שאלה, ניתן לפתוח פניה בקישור הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *