Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

לשימוש ברישיון LiveGuard Advanced יש להשתמש בחשבון EBA, אליו יש לצרף את רישיון ה-LiveGuard Advanced החדש ואת הרישיון הקיים שלכם.

חשוב - במידה ואין לכם חשבון EBA קיים, צרו אותו לפי ההסבר הבא

1. פתחו את חשבון ה-EBA שלכם והוסיפו רישיון חדש על ידי לחיצה על לשונית Licenses ולחיצה על כפתור Add License.

1

2. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Add License.

2

3. במידה והרישיון כבר מופעל על מכשירים, יופיע המסך הבא:

במידה ותבחרו ב-Deactivate, הרישיון ינותק מכל המכשירים עליהם הוא מופעל.

יש ללחוץ על Keep.

2 EBA Keep deactivate

4. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Verify.

3

5. יש להזין את הסיסמא של הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על OK.

4

6. חשוב - כדי ששכבת ההגנה של LiveGuard Advanced תפעל בצורה תקינה, יש לטעון את רישיון ה-LiveGuard Advanced לחשבון ה-EBA, ובנוסף על כך יש לטעון את רישיון ה-Endpoint הרגיל של תחנות הקצה.
במידה ורכשתם אחד מהבאנדלים הבאים, הם כוללים גם את רישיון ה-Endpoint וגם את רישיון ה-LiveGuard Advanced - ועל כן אין צורך לטעון רישיון Endpoint בנפרד.

  • ESET Dynamic Endpoint Protection
  • ESET PROTECT Advanced (ESET Remote Workforce Offer)
  • ESET Protect Complete

7. כעת יש לקשר את חשבון ה-EBA לממשק הניהול שלכם.

במידה ואתם משתמשים בממשק ניהול ESET Protect Cloud, חשבון ה-EBA כבר מחובר לממשק הניהול, ותוכלו להמשיך הלאה.

במידה ואתם משתמשים בממשק ניהול מקומי, יש לטעון את החשבון על ידי לחיצה על כפתור More, על License Management, לחצו על כפתור Actions ו-Add Licenses.

18

8. יש להזין את פרטי חשבון ה-EBA שלכם וללחוץ על Add Licenses.

 19

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *