Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 סביבת הניהול שלכם צריכה לעמוד בקריטריונים הבאים בשביל שתתמוך ברישוי של ESET LiveGuard Advanced:

  • ממשק ניהול מקומי בגרסה 7 ומעלה, או ממשק ניהול בענן ESET Protect Cloud.
  • רישיון ESET LiveGuard Advanced - Zero Day Protection בתוקף.
  • אנטי-וירוס בתחנות ושרתים בגרסה 7 ומעלה.
  • גישה לשרתי ה-LiveGuard Advanced של ESET בפורט 80 ו-443 לפי הכתובות הבאות.
  • חשבון ניהול רישיונות בפורטל EBA, לחשבון יש לקשר את רישיון ה-LiveGuard Advanced החדש ואת רישיון ה-Endpoint שלכם (מוסבר במדריך).

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *