Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

ניתן להשתמש בפורטל ESET Business Account כדי לנהל את כל הרישיונות שלכם בפורטל אחד הזמין מכל מקום.

לאחר הוספת הרישיון לפורטל תוכלו לצפות בכל התחנות עליהן הרישיון מופעל, ובמידת הצורך למחוק את הרישיון מתחנות ישנות או לא רלוונטיות.

1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

2. יש ללחוץ על Register for free.

 1

3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

2

4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

4

אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

5

5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

6

6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

7

7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

8

8. כעת נוסיף את מפתח הרישיון שברשותכם לפורטל ה-EBA.

פתחו את חשבון ה-EBA שלכם והוסיפו רישיון חדש על ידי לחיצה על לשונית Licenses ולחיצה על כפתור Add License ואז Enter License Key.

5 EBA Keep deactivate

9. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Add License.

 6 EBA Keep deactivate

10. במידה והרישיון כבר מופעל על מכשירים, יופיע המסך הבא:

במידה ותבחרו ב-Deactivate, הרישיון ינותק מכל המכשירים עליהם הוא מופעל.

יש ללחוץ על Keep.

2 EBA Keep deactivate

11. במידה והמייל של חשבון ה-EBA אינו המייל המשוייך לרישיון, ישלח מייל לכתובת מייל של הרישיון.

במקרה כזה, יש ללחוץ על Verify License על מנת לאשר לחשבון ה-EBA לנהל את הרישיון. 

 8 EBA Keep deactivate

להסבר על ניהול הרישיונות, יש לעבור לקישור הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *