• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

ניתן להשתמש בפורטל ESET Business Account כדי לנהל את כל הרישיונות שלכם בפורטל אחד הזמין מכל מקום.

לאחר הוספת הרישיון לפורטל תוכלו לצפות בכל התחנות עליהן הרישיון מופעל, ובמידת הצורך למחוק את הרישיון מתחנות ישנות או לא רלוונטיות.

1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

2. יש ללחוץ על Register for free.

 1

3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

2

4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

4

אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

5

5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

6

6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

7

7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *