• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

ניתן להשתמש בפורטל ESET Business Account כדי לנהל את כל הרישיונות שלכם בפורטל אחד הזמין מכל מקום.

לאחר הוספת הרישיון לפורטל תוכלו לצפות בכל התחנות עליהן הרישיון מופעל, ובמידת הצורך למחוק את הרישיון מתחנות ישנות או לא רלוונטיות.

1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

2. יש ללחוץ על כפתור Register for free.

 1

3. יש להזין פרטיים אישיים על החברה, ולאחר מכן ללחוץ על Continue.

2

4. ניתן למלא עוד פרטים על החברה, אך לא חובה.

יש ללחוץ על Register.

3

5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

4

6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה - EBA.

שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

5

7. לאחר שלחצנו על הקישור ייפתח חלון בו יש להזין את הסיסמא שיצרנו בסעיף 3, וללחוץ על Activate.

6

8. יש להזין את המייל ואת הסיסמא, וללחוץ על Login.

7

9. יש ללחוץ על כפתור Add License.

8

10. יש ללחוץ על Enter License Key.

9

11. יש להזין את מפתח הרישיון, וללחוץ על Continue.

10

12. יש להזין את הסיסמא של הרישיון, וללחוץ על Continue.

11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *