Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לנהל את הרישיון במחשבים עליהם הוא מופעל.

פירוט

מה ניהול הרישיונות בפורטל ESET Business account מאפשר?

  • תצוגה של הרישיונות שברשותך.
  • שיקוף הרישיונות שהופעלו במכשירים וכמות המכשירים.
  • אפשרות לביטול רישיונות אשר הופעלו במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.

על מנת לנהל את הרישיונות יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. בכניסה לפורטל https://eba.eset.com נתבקש להקליד את כתובת המייל והסיסמה שהגדרת עבור החשבון.

EBA 1 1

* במידה ועדיין אין ברשותך חשבון יש ליצור חשבון, הסבר בקישור הבא.

2. לאחר הכניסה יש ללחוץ על Licenses , לבחור ברישיון הרצוי וללחוץ על Show details.

EBA 1 2

3.
בחלון הבא תחת לשונית Activated devices יופיעו שמות כל המחשבים שעברו אקטיבציה עם הרישיון הנבחר.

EBA 1 3

  • מחשבים באדום - הם מחשבים שלא תקשרו מול שרתי הרישוי של ESET 30 יום ומעלה.
  • מחשבים בצהוב - הם מחשבים שלא תקשרו מול שרתים הרישוי של ESET עד 14 יום.
  • מחשבים בלבן - הם מחשבים שמתקשרים באופן סדיר (תקשרו לפחות פעם אחת בשבועיים האחרונים).
  • תחת עמודת Last seen יופיע התאריך האחרון שהתחנה תקשרה מול שרתי הרישוי של ESET.
  • תחת עמודת Activated יופיע התאריך בו בוצעה האקטיבציה בתחנה.

שימו לב: מוצגים בברירת מחדל 20 שורות בדף, ניתן לעבור לדף הבא או להגדיל את התצוגה לעד 100 שורות בדף.

0135 common 1 eba license


4. במידת הצורך ניתן לסמן תחנות וללחוץ למטה על Deactivate כדי לבטל את הפעלת הרישיון בתחנה.

EBA 1 4

5. בשלב הבא, יש ללחוץ על Deactivate.

EBA 1 5

* ייתכן ותתקלו ברשומה "Multiple products" ותחתיה קיימים מספר מחשבים.
מחשבים אלו בעלי חומרה זהה ושוכפלו מאותו Image, לכן מוצגים תחת רשומה אחת, במקרה כזה, יש לסמן את כל העץ ולבצע דיאקטיבציה כדי לפנות מקום ברישיון.

EBA 1 6

6. כעת, לאחר שביצעתם דיאקטיבציה, כדי לראות את כמות הרישיונות המעודכנת, חזרו ללשונית Licenses , כפי שמוסבר בסעיף 2 במדריך.
שימו לב ייתכן ויידרש להמתין מספר דקות כדי שכמות הרישיונות תתעדכן.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *