Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כעת לאחר שהוספנו את הרישיון לממשק והגדרנו משימת אקטיבציה, ניצור פוליסי מתאימים אשר יפעילו את יכולות ההגנה.

1. לחצו על Policies ועל ESET Endpoint for Windows.

לחצו על 3 הנקודות של פוליסי ESET LiveGuard - Optimal protection - Enable ואז Assign Groups.

7 liveguard

2. בחרו בקבוצת All ולחצו על OK.

2 liveguard

אחת היכולות החשובות של ה-LiveGuard היא יכולת ההגנה הפרו-אקטיבית, הגנה זו מופעלת בברירת מחדל יחד עם הפוליסי. 
הגנה זו מאפשרת לחסום את אפשרות הרצה של קבצים עד לסיום הניתוח - כדי למזער פוטנציאל נזק. הגנה זו יכולה לפעול על:

  • קבצים שמורידים מהדפדפן
  • קבצים שמורידים מה-Outlook
  • קבצים שמחלצים מארכיונים
  • קבצים שמריצים מהתקני USB

 
3. חשוב - הפוליסי שהשתמשנו בו מעלה, הוא עבור תחנות קצה ווינדוס.
כדי להפעיל את ההגנה עבור מוצרים נוספים, עליכם לבצע את אתה הפעולה עבור שאר המוצרים הרלוונטיים:

ESET Server/File Security for Windows Server - עבור שרתי ווינדוס רגילים.
ESET Mail Security for Microsoft Exchange - עבור שרתי Exchange - רישיון מיוחד נדרש!
ESET Endpoint for Linux - עבור תחנות קצה לינוקס.
ESET Server/File Security for Linux - עבור שרתי לינוקס.

6 liveguard

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *