• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תוכן

התקנת ממשק הניהולstep 1

step 2יצירת משימת אקטיבציה

step 3יבוא פוליסי

step 4הפצה לתחנות

step 5הגדרת דו"חות והתראות מומלצות

step 5הטמעת מוצרים נוספים


 

תחילה עליכם לבחור האם אתם רוצים להקים את ממשק הניהול מקומית אצלכם ברשת, או בענן של ESET.

    • בענן של ESET - ממשק ESET PROTECT Cloud - מומלץ!
    • ההקמה הראשונית של ממשק הניהול ESET Protect Cloud מתבצעת דרך הפורטל ESET Business Account.

      1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

      2. יש ללחוץ על Register for free.

       1

      3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

      2

      4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

      4

      אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

      5

      5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

      6

      6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

      שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

      7

      7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

      היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

      8

      8. במסך הראשי לחצו על Add your first license.

      9

      9. הזינו את מפתח הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על Add License.

      10

      10. הזינו את הסיסמא שקיבלתם במייל פרטי הרישיון, ולחצו על OK.

      11

      כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.

      17

      11. במסך ה-Dashboard הראשי לחצו על Activate תחת ESET Protect Cloud.

      1

      12. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Activate.

      2

      13. יש להמתין לסיום ההקמה של הממשק.

      תוכלו לסגור את החלון - כאשר הממשק יהיה מוכן, תקבל מייל על כך.

      3

      14. בסיום ההקמה תוכלו להיכנס על ידי לחיצה על כפתור Open.

      4

      15. בחלון ה-Startup Wizard הראשוני לחצו ה-X בפינה העליונה, והמשיכו לפי הסעיפים הבאים.

      5

      בעתיד תוכלו לגשת ישירות לממשק הניהול, ללא צורך במעבר ב-Business Account, בכתובת הבאה:

      https://protect.eset.com

    • מקומית ברשת - ממשק ESET PROTECT
    • 1. יש להוריד את קובץ ההתקנה של ממשק הניהול דרך הקישור הבא.

      בסיום ההורדה חלצו את קבצי ההתקנה מתוך ה-ZIP אל שולחן העבודה.

      2. ממשק הניהול משתמש ב - (Java Development Kit (JDK.

      יש להוריד את Amazon Corretto מהקישור הבא, ולהריץ את ההתקנה - לחצו Next בכל המסכים.

      3. יש להיכנס לתיקייה שחילצתם בסעיף 1 ולהפעיל את הקובץ Setup.exe בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

      יש ללחוץ על Next.

      1

      4. יש לסמן את Install וללחוץ על Next.

      2

      5. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

      3

      6. יש ללחוץ על Next.

      4

      7. יש לוודא שמסומנת השורה של ה-Java שהתקנו בסעיף 2 (Amazon Corretto), וללחוץ על Install.

      5

      8. במידה ויופיע החלון הבא יש ללחוץ על OK.

      *במידה והוא לא מופיע, יש להמתין לסיום התקנת ה-SQL ולהמשיך מסעיף 16

      6

      9. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

      7

      10. יש ללחוץ על Next.

      8

      11. יש ללחוץ על Next.

      9

      12. יש ללחוץ על Next.

      10

      13. יש ללחוץ על Next.

      11

      14. במידה ואתם מתקינים על שרת רגיל (שאינו Domain Controller) לחצו על Next.

      12

      במידה והשרת שאתם מתקינים עליו הוא Domain Controller, פתחו את התפריט בשורת SQL Server Database Engine, ולחצו על Browse.

      13

      יש לבחור במשתמש SYSTEM - כתבו SYSTEM ולחצו על Check Names, לאחר מכן לחצו על OK, ולאחר מכן במסך הקודם לחצו על Next.

      14

      15. ההתקנה תייצר סיסמא ל-SA באופן אוטומטי, ניתן לשנות אותה במידה ורוצים אך לא חובה (זו לא הסיסמא של ממשק הניהול).

      יש ללחוץ על Next, וההתקנה תתחיל לרוץ.

      15

      16. יש להמתין לסיום ההתקנה, ובסיומה יש ללחוץ על Close.

      16

      17

      17. בסיום התקנת ה - SQL ייפתח חלון ההתקנה של ממשק הניהול. יש ללחוץ על Next.

      18

      18. יש ללחוץ על Next.

      19

      19. יש ליצור סיסמאת התחברות לממשק הניהול, וללחוץ על Next.

      20

      20. יש ללחוץ על Next.

      21

      21. סמנו את Activate Later ולחצו על Next.

      2

      22. יש ללחוץ על Install.

      23

      23. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Finish.

      24

      24. כעת ירוצו עוד מספר התקנות של רכיבים באופן אוטומטי.

      אחת מן ההתקנות היא Winpcap, לחצו על Next.

      25

      לחצו על I Agree.

      26

      לחצו על Install.

      27

      בסיום ההתקנה לחצו על Finish.

      28

      25. בסיום התהליך ייפתח החלון הבא, בו רשומה הכתובת לגישה לממשק הניהול.

      29


 

כעת נגדיר משימת אקטיבציה שתרוץ באופן אוטומטי על תיקיית Not Activated Security Products - זו קבוצה דינמית, שאליה ייכנסו באופן אוטומטי מחשבים ללא רישיון פעיל.

במידה והתקנתם את ממשק הניהול בענן ESET PROTECT Cloud עברו ישירות לשלב יצירת משימת האקטיבציה.

במידה וממשק הניהול שלכם מותקן מקומית, עליכם תחילה להקים חשבון - ESET Business Account. דרך חשבון זה ניתן לנהל את הרישיון ולהשתמש במוצרי הענן וה-Sandbox של ESET.

    • הקמת חשבון ESET Business Account עבור ממשק On-Premise
    • 1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

      2. יש ללחוץ על Register for free.

       1

      3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

      2

      4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

      4

      אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

      5

      5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

      6

      6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

      שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

      7

      7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

      היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

      8

      8. פתחו את חשבון ה-EBA שלכם והוסיפו רישיון חדש על ידי לחיצה על לשונית Licenses ולחיצה על כפתור Add License.

      1

      9. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Add License.

      2

      10. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Verify.

      3

      11. יש להזין את הסיסמא של הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על OK.

      4

      12. כעת יש לקשר את חשבון ה-EBA לממשק הניהול שלכם.

      במידה ואתם משתמשים בממשק ניהול מקומי, יש לטעון את החשבון על ידי לחיצה על כפתור More, על License Management, לחצו על כפתור Actions ו-Add Licenses.

      18

      13. יש להזין את פרטי חשבון ה-EBA שלכם וללחוץ על Add Licenses.

       19

    • יצירת משימת אקטיבציה
    • 1. יש ללחוץ על לשונית Computers, וללחוץ על גלגל השיניים ליד קבוצת Not Activated Security Products.

      1

      סמנו את Tasks, ובחרו ב-New Task.

      2

      2. יש לתת שם למשימה-Product Activation, ולאחר מכן בתפריט Task יש לבחור ב-Product Activation.

      לאחר מכן לחצו על Trigger.

      3

      3. שנו את ה-Trigger Type ל-Joined Dynamic Group Trigger. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      4


 

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, ולחלץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא.

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Import.

4

5. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus KISS Clients, ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Clients

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2

6. כעת נפעיל את הפוליסי גם על שרתים. לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS Servers ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Servers

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2

    • הגדרת סיסמה נגד הסרה
    • 1. בחלון הפוליסי הראשי, לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי הראשי של התחנות, בדרך כלל Antivirus - KISS Clients ובחרו ב-Edit.

      5

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל-User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז בשורת Password settings for version 7 and above לחצו על Set.

      6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל-Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      8

      5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      6. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי הראשי של השרתים, בדרך כלל Antivirus - KISS Servers וללחוץ על Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-5.

      Edit Servers

    • הגדרות ראשוניות לחומת האש - מוצרי Advanced בלבד - חשוב!
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

      1

      2. יש לתת שם לפוליסי, לדוגמא Firewall Configuration.

      חשוב - משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח. לדוגמא,"Customer 1 Firewall Configuration"

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

      2

      3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, לחצו על Network Protection ועל Firewall.

      הרחיבו את Known Networks, ובשורת Known Networks לחצו על Edit.

      3

      4. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

      4

      5. יש לתת שם לרשת, ולשנות את ה-Protection Type ל - Home or office network.

      בשורת Additional Trusted Addresses יש להזין את טווחי כתובות ה-IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

      חשוב - במידה ומשתמשים בארגון ב-VPN, יש להכניס את טווח הכתובות שה-VPN מחלק לאחר החיבור.

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Network Identification.

      5

      6. כעת יש להזין נתונים לזיהוי הרשת הבטוחה.

      אנחנו ממליצים על הזנה של Domain Suffix + Gateway.

      לזיהויים נוספים תוכלו להוסיף DNS ו-DHCP.

      במידה ויש כמה (לדוגמא רשתות שונות), ניתן להפריד את הכתובות בפסיק.

      במידה ומדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה-Gateway.

      בסיום יש ללחוץ על Save.

      6

      7. יש ללחוץ על Save.

      7

      9. לחצו על לשונית Assign, על כפתור Assign, וסמנו את תיקיית All.

      חשוב - משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, סמנו רק את תיקיית הלקוח עבורו יצרתם את הפוליסי.

      לסיום לחצו על Finish.

      8


 

1. בחרו במוצר שתרצו להתקין בתחנות הקצה.

במקרה וקיימת תיקיית ESET בכונן C יש לשנות את שמה ל-ESET.old לפני ההרצה של ה-KISS.

יש להפעיל את הקובץ לאחר סיום ההורדה בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

במסך הראשי לחצו על Install.

1

יש להזין את מפתח הרישיון בשדה License Key - שלב זה אינו חובה.

2

ה-KISS ייצור את תיקיית ESET הכוללת את כל הסקריפטים וקבצי התקנה לרשת וישתף אותה.

2. לאחר סיום התקנת ה-KISS יש ליצור סקריפט להפצת ה-Agents מתוך ממשק הניהול החדש.

יש להיכנס לממשק הניהול, וללחוץ על לשונית Installers.

Installers

כעת צרו קובץ בהתאם למיקום השרת - On Premise או בענן של ESET.

    • השרת מותקן On-Premise (שרת ESET Protect)
    • לחצו על Create Installer, ובחרו ב-GPO or SCCM Script.

      GPO OP

      יש ללחוץ על לשונית Advanced כדי לוודא את פרטי קובץ ההגדרה.

      חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

      חשוב - וודאו שבשורת Server Hostname מופיעה כתובת מולה תחנות יוכלו לתקשר.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, וודאו שמופיעה הכתובת החיצונית של השרת שלכם.
      לדוגמא - במידה ואתם יוצרים את קובץ ההתקנה עבור מחשב שנמצא ב-Workgroup, מומלץ לרשום כתובת IP במקום שם.

      לסיום לחצו על Finish.

      4

    • השרת נמצא בענן של ESET (שרת ESET Protect Cloud)
    • לחצו על Create Installer, הרחיבו את More Options ובחרו ב-GPO or SCCM Script.

      GPO

      חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

      לסיום לחצו על Save & Download.

      2

      בשורת Configuration GPO/SCCM Script לחצו על Download.

      3

4. לחצו OK לשמירת קובץ ההגדרה install_config.ini.

5

5. יש להעתיק את הקובץ install_config.ini שהורדנו בסעיף הקודם, ולשמור אותו בתוך תיקיית C:\ESET\Installers

6

6. כעת ניתן לעבור להפצה עצמה.

    • דגשים במידה ועוברים מאנטי-וירוס מתחרה
    • 1. יש לוודא שלא מוגדרת סיסמת הגנה להסרת ההתקנה, במידה וכן יש להסירה דרך הניהול של המוצר.
      2. יש לוודא שהסקריפט מצליח להסיר את גרסת האנטי וירוס מסוג אחר ולהתקין במקומו את ה-ESET על ידי הפעלה לוקאלית של הסקריפט בתחנה ברשת.
      3. במקרה והסקריפט לא מצליח להסיר את גרסת האנטי וירוס האחר יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית.

מומלץ לפני ההפצה לכולם להריץ ידנית בתחנה אחת כדי לראות שהכל תקין והתחנה מתקשרת מול הניהול.

    • הפצה דרך GPO
    • 1. יש להיכנס לשרת Domain Controller, ללחוץ על התחל ו-Run, להקליד gpmc.msc וללחוץ OK.

      1

      2. יש ללחוץ לחיצה ימנית על הדומיין ולבחור באפשרות Create a GPO in this domain, and Link it here...

      2

      3. יש לתת שם לפוליסי שאנחנו יוצרים, וללחוץ על OK.

      3

      4. יש ללחוץ לחיצה ימנית על הפוליסי שיצרנו, ולבחור באפשרות Edit.

      4

      5. כעת יש שתי אפשרויות להגדרת הסקריפט.
      ניתן להגדיר אותו תחת Computer Configuration - בצורה זו הסקריפט ירוץ עם ההפעלה מחדש של המחשב, וההתקנה תרוץ עם הרשאות אדמין - ללא צורך של התערבות המשתמש. דרך זו מומלצת, אך ייתכן והיא תגרום לאיטיות קלה בהפעלה מחדש של המחשב רק בפעם הראשונה - לצורך ההתקנה הראשונית.
      כדי לעשות זאת, תחת Computer Configuration הרחיבו את Windows Settings, לאחר מכן את Scripts Startup/Shutdown, ולחצו לחיצה כפולה על Startup.

    • 5

      6. יש ללחוץ על הכפתור Add.

      6

      7. לחצו על Browse.

      7

      8. כעת עליכם לעבור לתיקיית ESET המשותפת דרך נתיב הרשת, בחרו בסקריפט ההתקנה, ולחצו על Open.

      8

      9. שימו לב שהנתיב לסקריפט חייב להופיע בתור נתיב רשת לתיקייה המשותפת. לחצו על OK.

      9

      10. לסיום לחצו על OK.

      10

      11. במידה ואתם מעוניינים להגדיר את ההפצה ב-User Login ולא ב-Computer Startup, הרחיבו את User Configuration, לאחר מכן את Policies, את Windows Settings ו-Scripts Logon/Logoff, ולחצו לחיצה כפולה על Logon.
      בצעו את אותן הפעולות שמתוארות בסעיפים 6-10.

      11

 

שימו לב! גרסאות 7 ומעלה אינן נתמכות על מחשבי XP ושרתי 2003. במידה ויש לכם מחשבים מסוג זה ברשת, יש לבצע פעולה נוספת.

    • התקנה למחשבי XP/2003
    • הורידו את קבצי ההתקנה ל-XP/2003 לפי הרישיון דרך הקישורים הבאים:

      לבעלי רישיון Endpoint Antivirus לחצו כאן

      לבעלי רישיון Endpoint Security לחצו כאן

      לאחר שהקבצים סיימו לרדת, יש לחלץ אותם אל תיקיית ESET לנתיב הבא (צרו את תיקיית v6):

      C:\ESET\Installers\v6

      לאחר החילוץ, יש לשכפל עותק של הקובץ Install_config.ini שנמצא בתיקיית C:\ESET\Installers לתוך תיקיית C:\ESET\Installers\v6

    • התקנה על שרתי Exchange
    • במידה וברשותכם רישיון של ESET ל-Mail Security עבור שרתי Exchange יש להיכנס לתיקיית ESET\Tools ולהריץ את הקובץ epi_win_live_installer.bat על השרת Exchange כדי להתקין את ה-Agent, ולאחר מכן להוריד ולהריץ את קובץ ההתקנה:

      32 ביט

      64 ביט

מעבר לשימוש ב-KISS, ניתן להפיץ מרחוק את האנטי-וירוס במספר דרכים נוספות. 

    • הפצה מרחוק בעזרת ESET Deployment Tool
    • במידה ואתם מעוניינים לבצע הפצה יזומה (לא להמתין להפעלה מחדש של המחשבים) תוכלו להשתמש בכלי ה-Deployment Tool של ESET.

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא

    • הפצת התקנה למערכות הפעלה Mac ו-Linux
    • ה-ESET KISS מסייע בהפצה למחשבי Windows בלבד, הפצה למחשבי Mac / Linux מתבצעת בצורה שונה.

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא


 

בממשק הניהול המקומי ESET PROTECT עליכם להגדיר תחילה שירות SMTP שדרכו יישלחו התראות.

    • הגדרת SMTP
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, וללחוץ על More, ללחוץ על Server Settings, ולהרחיב את Advanced Settings.

      1

      2. תחת SMTP Server הגדירו את שירות ה-SMTP בו אתם משתמשים (בדוגמא למטה הגדרות של 365).

      לחצו על Send test email כדי לוודא שההגדרות תקינות.

      2

      3. הזינו כתובת אליה תשלח הודעת בדיקה ולחצו על Send.

      3

      4. יש לוודא שההודעה נשלחה בהצלחה.

      4

בממשק הניהול בענן ESET PROTECT Cloud תוכלו לעבור ישירות להגדרת ההתראות.

    • התראה על איום שלא נוקה בסריקה
    • התראה זו תשלח במידה ורצה סריקה על המחשב שלא הצליחה מסיבה כלשהי לנקות את האיום.

      1. לחצו על Notifications, לאחר מכן לחצו לחיצה שמאלית על ההתראה המסומנת, ובחרו באפשרות Edit.

      5

      2. הדליקו את המתג של Enabled ולחצו על Distribution.

      6

      3. סמנו את Send Email, הזינו כתובת מייל אליה תרצו שההתראה תישלח, ולחצו על Finish.

      7

    • התראה על קובץ זדוני שהתגלה
    • התראה זו תישלח במידה והתגלה קובץ זדוני מסוג Trojan / Worm/ Virus / Application.

      1. לחצו על Notifications, לאחר מכן לחצו לחיצה שמאלית על ההתראה המסומנת, ובחרו באפשרות Edit.

      8

      2. הדליקו את המתג של Enabled ולחצו על Distribution.

      10

      3. סמנו את Send Email, הזינו כתובת מייל אליה תרצו שההתראה תישלח, ולחצו על Finish.

      10

    • התראה על מודולים לא עדכניים
    • התראה זו תישלח במידה ובארגון יש יותר מ-5% קליינטים עם מודולים לא עדכניים.

      1. לחצו על Notifications, לאחר מכן לחצו לחיצה שמאלית על ההתראה המסומנת, ובחרו באפשרות Edit.

      11

      2. הדליקו את המתג של Enabled ולחצו על Distribution.

      12

      3. סמנו את Send Email, הזינו כתובת מייל אליה תרצו שההתראה תישלח, ולחצו על Finish.

      13


 

בשלב זה הסתיימה ההטמעה של ממשק הניהול ושלבי ההגדרות הראשוניות והפריסה לרשת.

בחלק זה במדריך נסביר כיצד להטמיע את שאר המוצרים הכלולים בחבילה.

הטמעת ESET Zero-Day Protection - Cloud Sandbox

 מוצר ה-Sandbox של ESET מבצע ניתוח של קבצים בענן של ESET ומספק את ההגנה המיטבית עבור איומי Zero-Day.

    • שלב 1: יצירת משימת אקטיבציה
    • 1. כעת ניצור משימת אקטיבציה לרישיון ה-Sandbox, וניעזר בקבוצה דינמית - אליה ייכנסו באופן אוטומטי עמדות ללא רישיון EDTD פעיל.

      תחילה הורידו וחלצו את הטמפלט לקבוצה מהקישור הבא

      לחצו על More, לאחר מכן על Dynamic Group Templates ולחצו על Import.1

      2. לחצו על Choose file to upload.

      2

      3. בחרו בקובץ שחילצתם מתוך ה-ZIP שהורדתם בתחילת ההסבר - Not Activated EDTD Product.esmc.

      3

      4. לחצו על Import.

      4

      5. לחצו על גלגל השיניים ליד התיקייה עבורה תרצו להפעיל את הרישיון.

      לדוגמא, כדי להפעיל על כל הארגון, לחצו על התיקייה All, ובחרו באפשרות New Dynamic Group.

      5

      6. תנו שם לקבוצה Not Activated EDTD Product ולחצו על Template.

      6

      7. לחצו על Choose Existing.

      7

      8. בחרו בטמפלט Not Activated EDTD Product ולחצו על OK.

      8

      9. לחצו על Finish.

      9

      10. כעת לחצו על גלגל השיניים לצד הקבוצה הדינמית החדשה שיצרתם (קבוצת Not Activated EDTD Product), סמנו את Tasks, ובחרו ב-New Task.

      10

      11. תנו שם למשימת האקטיבציה, בתפריט Task בחרו ב-Product Activation ולחצו על Settings.

      11

      12. לחצו על שורת הרישיון כדי לבחור ברישיון המתאים.

      12

      13. בחרו ברישיון ה-ESET Dynamic Threat Defense המתאים, ולחצו על OK.

      13

      14. לחצו על Trigger.

      14

      15. בחרו את Joined Dynamic Group Trigger ולחצו על Finish.

      15

      16. כעת יש ללחוץ על גלגל השיניים המופיע ליד הקבוצה שיצרתם(קבוצת Not Activated EDTD Product), לחצו על Tasks ובחרו ב-Last used tasks, שם יש לבחור במשימה שיצרתם ולאחר מכן בחלון שקופץ ללחוץ על RUN.

       

       
    • שלב 2: הגדרות פוליסי
    • כעת לאחר שהוספנו את הרישיון לממשק והגדרנו משימת אקטיבציה, ניצור פוליסי מתאימים אשר יפעילו את יכולות ההגנה.

      1. לחצו על Policies ועל New Policy.

      6

      2. תנו שם לפוליסי - Enable EDTD ולחצו על Settings.

      7

      3. בתפריט המוצרים בחרו ב-ESET Endpoint for Windows.

      הרחיבו את Detection Engine, לחצו על Cloud-based protection, והדליקו את המתגים ליד Enable ESET LiveGrid® feedback system ו-Enable ESET Dynamic Threat Defense.

      8

      4. אחת היכולות החשובות של ה-EDTD היא יכולת ההגנה הפרו-אקטיבית.

      הגנה זו מאפשרת לחסום את אפשרות הרצה של קבצים עד לסיום הניתוח - כדי למזער פוטנציאל נזק. הגנה זה יכולה לפעול על:

      • קבצים שמורידים מהדפדפן
      • קבצים שמורידים מה-Outlook
      • קבצים שמחלצים מארכיונים
      • קבצים שמריצים מהתקני USB

      אנחנו ממליצים להפעיל הגנה זו. כדי לעשות זאת הרחיבו את הפלוס הכחול ליד ESET Dynamic Threat Defense, ושנו את Proactive Protection ל-Block Execution until receiving the analysis result.

      9

      5. לחצו על Assign ועל כפתור Assign.

      10

      6. כעת סמנו את הקבוצה הרלוונטית.

      כדי להפעיל את ההגנה על כל הארגון, סמנו את תיקיית All.

      11

      7. חשוב - הפוליסי שיצרנו בדוגמא זו הוא עבור תחנות קצה. כדי להפעיל את ההגנה גם לשרתים, עליכם ליצור פוליסי נוסף עבור ESET File Security for Windows Server (עבור שרתים רגילים) ו-ESET Mail Security for Microsoft Exchange (עבור שרתי Exchange - רישיון מיוחד נדרש!).

      12

    • שלב 3: בדיקת תקינות
    • כדי לבדוק שהמערכת מתפקדת בצורה תקינה ניתן ליזום שליחה של קבצים למערכת ה- Sandbox של ה-Dynamic Threat Defense.

      1. בתחנה בה הפוליסי חל והרישיון כבר פעיל יש ללחוץ לחיצה ימנית על קובץ כלשהו (לא משנה איזה - זוהי רק בדיקת תקינות), לסמן את Advanced options ולבחור ב-submit files for analysis.

       13

      2.לחצו על Next.

      14

      3. לחצו על Send.

      21

      4. תוכלו לבדוק מקומית לאן נשלחה הדגימה - לחצו על Log Files, ובחרו בלוג Sent Files.

      וודאו שבעמודת Sent To רשום Dynamic Threat Defense.

      שימו לב - במוצר Endpoint בתחנות קצה, כפתור ה-Log Files יהיה תחת Tools במסך הראשי.

      16

      5. בממשק הניהול תוכלו לצפות בכל הקבצים שנשלחו תחת More ולחיצה על Submitted Files.

      17

הטמעת ESET Full Disk Encryption

מוצר ה-Full Disk Encryption מאפשר להצפין את הדיסק במחשבים כדי להגביר את רמת האבטחה וההגנה על המידע הרגיש בארגון.

    • הטמעת ESET Full Disk Encryption
    • שימו לב! בתוכנת ההצפנה ניתן להשתמש רק עם מחשבים שמשתמשים בתצורת UEFI, המוצר לא נתמך על תצורת Legacy BIOS!

      1. כדי לבחור את המחשב עליו תרצו להתקין ולהפעיל את ההצפנה, עברו אל לשונית Computers, לחצו על המחשב הרצוי ובחרו באפשרות Enable Encryption.

      1

      2. החלון הבא אחראי להטמעת כל תהליך ההצפנה.

      בברירת מחדל הפוליסי הנבחר תחת Configuration Policy מצפין את כל הדיסק, אם תרצו תוכלו לבחור בפוליסי אחר שיצפין רק את ה-Boot Disk.

      אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Start Encryption.

      3

      3. בסיום ההתקנה ייפתח חלון ה-GUI של מוצר ההצפנה, ומבקש הפעלה מחדש לעמדה.

      4

      4. לאחר הפעלה מחדש, המוצר התממשק בהצלחה וייפתח באופן אוטומטי החלון הבא הדורש הפעלה מחדש נוספת.

      5

      5. לאחר הפעלה מחדש נוספת ייפתח באופן אוטומטי חלון בו המשתמש יכול להגדיר את הסיסמה עבור ה-Preboot.

      את הסיסמה הזו המשתמשים יצטרכו להקליד בכל עליה מחדש של המערכת.

      6

      6. כעת יתחיל באופן אוטומטי תהליך ההצפנה.

      7

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *