הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד לשלוח התקנה של מוצר האנטי-וירוס לתחנות או שרתים.

תוכן

כדי שמשימת ההתקנה תישלח בהצלחה לעמדה, עליכם לוודא שמותקן רכיב ה-Management Agent בעמדות - רכיב שאחראי על התקשורת, ושהעמדה מתקשרת בצורה תקינה.

במידה ולא מותקן ה-Agent (העמדה עדיין לא מנוהלת), תוכלו להתקין אותו לפי ההסברים הבאים, בהתאם למערכת ההפעלה.

    • התקנת Agent ל-Windows
    • 1. לחצו על Installers, לאחר מכן על Create Installer.

    • 1 install client task
    • 2. לחצו על Deploy Agent First ובחרו בסעיף Parent Group את הקבוצה הסטטית אליה האייג'נט יכנס אוטומטית.

    • אם מדובר בלקוח אחד בממשק, בחרו בקבוצת All.

    • תחת Server Hostname וודאו כי מופיעה כתובת שרת תקינה מולה העמדות יוכלו לתקשר.

    • לחצו על Save & Download

      2 install client task

      3. שמרו את הקובץ.

      3 install client task

      4. חלצו את הקובץ לעמדה הרצויה, והריצו אותו בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

      14

    • התקנת Agent ל-MacOS / Linux
    • 1. לחצו על Installers, לאחר מכן על Create Installer.

      1 install client task

    • 2. בחרו במערכת ההפעלה הרצויה (MacOS/Linux) ובחרו בסעיף Parent Group את הקבוצה הסטטית אליה האייג'נט יכנס אוטומטית.
      אם מדובר בלקוח אחד בממשק, בחרו בקבוצת All.
      תחת Server Hostname וודאו כי מופיעה כתובת שרת תקינה מולה העמדות יוכלו לתקשר.
      לחצו על Save & Download

    • 4 install client task

      3. שמרו את הקובץ ולאחר ההורדה חלצו אותו בעזרת 7ZIP.

      5 install client task

      4. התהליך זהה עבור עמדות MacOS ו-Linux.

      חשוב - במידה ומתקינים על Linux יש לוודא שמערכת ההפעלה עדכנית לפני ההתקנה.

      בתחנות עבודה Linux הריצו את הפקודות הבאות:

      apt-get update

      apt-get upgrade

      בשרתי Linux הריצו את הפקודה הבאה:

      yum upgrade

       

      העבירו את הקובץ PROTECTAgentInstaller.sh לתחנת ה-MacOS או Linux, פתחו Terminal והזינו את הפקודה הבאה:

      sudo bash 'PATH_TO_FILE'

      כמובן החליפו את PATH_TO_FILE בנתיב האמיתי של הקובץ, ניתן לגרור את הקובץ לתוך Terminal במקום לרשום את כל הנתיב.

      וודאו שהפקודה מופיע כמו בתמונה למטה ולחצו Enter, ההתקנה של ה-Agent תתחיל כעת, בסיום חזרו אל ממשק הניהול.

      4

5. כעת ניצור משימת התקנה כדי להתקין את מוצר האנטי-וירוס.

הדרך להגדיר את המשימה זהה ב-3 מערכות ההפעלה.

לחצו על Tasks, על Software Install, על כפתור New ובחרו ב-Client Task.

6 install client task

6. תנו שם למשימה ולחצו על Settings.

6

7. בחרו במערכת ההפעלה הרצויה, לאחר מכן לחצו על Select תחת Choose Package from repository.

8 install client task

8. בחרו במוצר הרצוי ואז על OK ואז על Finish.

9 install client task

9. כעת ניצור Trigger שיגדיר למשימה על מי היא תרוץ.

10

10. לחצו על לשונית Target ועל כפתור Add Targets.

10 install client task

11. תוכלו לאתר את העמדות הרלוונטיות בקלות על ידי צפייה בתיקיות הדינמיות הרלוונטיות.

12

12. לחצו על Finish כדי לשלוח את המשימה.

20

13. במידה ותרצו לשלוח משימה בצורה מתוזמנת (לדוגמא כדי שהמשימה תרוץ במועד מאוחר יותר) תוכלו להיעזר במדריך הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים,
ביום רביעי, 17 לאפריל אנו נתחיל את שירות תמיכה בשעה 11:00
בעקבות אירוע חברה.
תודה על ההבנה, צוות קומסקיור

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *