• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

בממשק הניהול כל משימה ששולחים מחולקות לשתיים:

1. סוג המשימה - מה המשימה עושה (למשל משימת אקטיבציה, משימת התקנה).

2. Trigger - על מי המשימה תרוץ ומתי.

לאחר כל יצירה של משימה חדשה, הממשק יציע לכם ליצור Trigger חדש באופן אוטומטי.

ניתן כמובן להוסיף Triggers חדשים למשימות קיימות, ולערוך Triggers קיימים.

תוכן

כדי ליצור משימות מתוזמנות ניעזר ב-Triggers.

תחילה צרו משימה כלשהי לפי הצורך, בדוגמא במדריך הזה יצרנו מראש משימת התקנה, ואנו רוצים לתזמן אותה לשליחה בלילה, מחוץ לשעות הפעילות, כדי לא להפריע למשתמשים.

1. לאחר שיצרתם משימה, לחצו עליה לחיצה שמאלית, ובחרו באפשרות Run On.

1

2. לחצו על לשונית Target, ובחרו על מי תרצו שהמשימה תרוץ (מחשבים או קבוצות).

2

3. לחצו על לשונית Trigger, כאן נוכל לבחור בדיוק מתי המשימה תרוץ. להלן ההסברים:

  • As Soon As Possible - המשימה תרוץ ברגע שהתחנה תתקשר מול ממשק הניהול.
  • Schedule Once - המשימה תרוץ פעם אחת בשעה המתוזמנת שתגדירו.
  • Daily / Weekly / Monthly / Yearly - המשימה תרוץ כל יום / שבוע / חודש / שנה לפי מה שתגדירו.
  • Joined Dynamic Group Trigger - המשימה תרוץ ברגע שמחשב מתווסף לקבוצה הדינמית שבחרתם ב-Target. שימו לב שלא תוכלו לבחור ב-Trigger Type זה אם לא בחרתם בקבוצה דינמית תחת Target.
  • Event Log Trigger - המשימה תרוץ ברגע שנרשם לוג בעמדה מהסוג שתבחרו (Antivirus Detection / Firewall Detection / Scan). בצורה זו תוכלו להגדיר שמשימה תרוץ אוטומטית על עמדות, אם לדוגמא לא נוקה איום מסיבה כלשהי.
  • CRON Expression - המשימה תרוץ לפי ביטוי CRON. תוכלו להיעזר בקישור הבא ליצירת ביטוי CRON.

3

4. בדוגמא זו בחרנו ב-Schedule Once כדי לשלוח את משימת ההתקנה בשעה 02:00 בלילה.

4

5. כדי לצפות ב-Triggers קיימים על משימה, לחצו על המשימה לחיצה שמאלית ובחרו ב-Triggers.

5

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

 ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *