• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

בממשק הניהול המקומי ESET PROTECT עליכם להגדיר תחילה שירות SMTP שדרכו יישלחו התראות.

    • הגדרת SMTP
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, וללחוץ על More, ללחוץ על Server Settings, ולהרחיב את Advanced Settings.

      1

      2. תחת SMTP Server הגדירו את שירות ה-SMTP בו אתם משתמשים (בדוגמא למטה הגדרות של 365).

      לחצו על Send test email כדי לוודא שההגדרות תקינות.

      2

      3. הזינו כתובת אליה תשלח הודעת בדיקה ולחצו על Send.

      3

      4. יש לוודא שההודעה נשלחה בהצלחה.

      4

בממשק הניהול בענן ESET PROTECT Cloud תוכלו לעבור ישירות להגדרת ההתראות.

    • התראה על איום שלא נוקה בסריקה
    • התראה זו תשלח במידה ורצה סריקה על המחשב שלא הצליחה מסיבה כלשהי לנקות את האיום.

      1. לחצו על Notifications, לאחר מכן לחצו לחיצה שמאלית על ההתראה המסומנת, ובחרו באפשרות Edit.

      5

      2. הדליקו את המתג של Enabled ולחצו על Distribution.

      6

      3. סמנו את Send Email, הזינו כתובת מייל אליה תרצו שההתראה תישלח, ולחצו על Finish.

      7

    • התראה על קובץ זדוני שהתגלה
    • התראה זו תישלח במידה והתגלה קובץ זדוני מסוג Trojan / Worm/ Virus / Application.

      1. לחצו על Notifications, לאחר מכן לחצו לחיצה שמאלית על ההתראה המסומנת, ובחרו באפשרות Edit.

      8

      2. הדליקו את המתג של Enabled ולחצו על Distribution.

      10

      3. סמנו את Send Email, הזינו כתובת מייל אליה תרצו שההתראה תישלח, ולחצו על Finish.

      10

    • התראה על מודולים לא עדכניים
    • התראה זו תישלח במידה ובארגון יש יותר מ-5% קליינטים עם מודולים לא עדכניים.

      1. לחצו על Notifications, לאחר מכן לחצו לחיצה שמאלית על ההתראה המסומנת, ובחרו באפשרות Edit.

      11

      2. הדליקו את המתג של Enabled ולחצו על Distribution.

      12

      3. סמנו את Send Email, הזינו כתובת מייל אליה תרצו שההתראה תישלח, ולחצו על Finish.

      13

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *