• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

כעת נגדיר משימת אקטיבציה שתרוץ באופן אוטומטי על תיקיית Not Activated Security Products - זו קבוצה דינמית, שאליה ייכנסו באופן אוטומטי מחשבים ללא רישיון פעיל.

במידה והתקנתם את ממשק הניהול בענן ESET PROTECT Cloud עברו ישירות לשלב יצירת משימת האקטיבציה.

במידה וממשק הניהול שלכם מותקן מקומית, עליכם תחילה להקים חשבון - ESET Business Account. דרך חשבון זה ניתן לנהל את הרישיון ולהשתמש במוצרי הענן וה-Sandbox של ESET.

    • הקמת חשבון ESET Business Account עבור ממשק On-Premise
    • 1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

      2. יש ללחוץ על Register for free.

       1

      3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

      2

      4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

      4

      אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

      5

      5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

      6

      6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

      שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

      7

      7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

      היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

      8

      8. פתחו את חשבון ה-EBA שלכם והוסיפו רישיון חדש על ידי לחיצה על לשונית Licenses ולחיצה על כפתור Add License.

      1

      9. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Add License.

      2

      10. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Verify.

      3

      11. יש להזין את הסיסמא של הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על OK.

      4

      12. כעת יש לקשר את חשבון ה-EBA לממשק הניהול שלכם.

      במידה ואתם משתמשים בממשק ניהול מקומי, יש לטעון את החשבון על ידי לחיצה על כפתור More, על License Management, לחצו על כפתור Actions ו-Add Licenses.

      18

      13. יש להזין את פרטי חשבון ה-EBA שלכם וללחוץ על Add Licenses.

       19

    • יצירת משימת אקטיבציה
    • 1. יש ללחוץ על לשונית Computers, וללחוץ על גלגל השיניים ליד קבוצת Not Activated Security Products.

      1

      סמנו את Tasks, ובחרו ב-New Task.

      2

      2. יש לתת שם למשימה-Product Activation, ולאחר מכן בתפריט Task יש לבחור ב-Product Activation.

      לאחר מכן לחצו על Trigger.

      3

      3. שנו את ה-Trigger Type ל-Joined Dynamic Group Trigger. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *