Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להעביר את ה-Database משרת ניהול ישן לשרת חדש.

מיגרציה זו רלוונטית במידה ויש לכם כמות גדולה של הגדרות, פוליסי, משימות, התאמות אישית וכו' בממשק הניהול הקיים.

במידה ואין לכם צורך להעביר את ה-Database אלא רק להעביר את התחנות לתקשר מול השרת החדש, המדריך הרלוונטי נמצא בקישור הבא

תוכן

דרישות קדם על השרת החדש:

SQL Management Studio ניתן להתקין דרך הקישור הבא

JDK ניתן להתקין דרך הקישור הבא

דגשים חשובים:

יש שני תרחישים אפשריים למיגרציה של Database.

תרחיש ראשון - שם וכתובת ה-IP של השרת החדש שונים מהשרת הישן.

תרחיש שני - שם וכתובת ה-IP של השרת החדש זהים לשרת הישן.

על שני התרחישים נסביר בחלק השלישי של המדריך.

step 1מיגרצית ה-Database

step 2התקנת ממשק הניהול

step 3העברת הקליינטים לשרת החדש

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *