Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נפרט כיצד להעביר תחנות לתקשר מול ממשק ניהול חדש ללא צורך בהתקנה מחדש של האייג'נטים.

חשוב מאוד - שיטת מיגרציה זו לא מעבירה את ה-Database של ממשק הניהול. שיטה זו רק מעבירה תחנות לתקשר מול ממשק ניהול חדש במקום מול ממשק הניהול הישן. בשיטה זו לא יעברו נתונים כגון:

  • משימות
  • פוליסי
  • היסטוריית נתונים
  • הגדרות
  • Installers שהוכנו
  • ועוד

לכן שיטה זו אינה מתאימה למשתמשים עם הגדרות רבות ומורכבות, למשל רשתות מורכבות או משווקים בניהול מאוחד.

במידה ותרצו להעביר את כל הנתונים, יש לבצע מיגרציה של ה-Database. היעזרו במדריך הבא במקום מדריך זה.

דרישת קדם

לפני תחילת התהליך יש להתקין את ממשק הניהול על השרת החדש (אליו נבצע את ההעברה) לפי ההסבר הבא.

הערה: אם התחנות מוצפנות, ראשית יש לבצע מיגרציה למפתחות ההצפנה ע"פ המדריך, לאחר מכן יש להמשיך במדריך זה.

תוכן

לאחר שהשרת החדש הותקן, יש לפתוח את ממשק הניהול החדש, ולהוציא את התעודות - על מנת שנוכל להעביר את התחנות מהשרת הישן לשרת החדש.

1. בשרת החדש, לחצו על More, לאחר מכן על Peer Certificates, לחצו לחיצה שמאלית על Agent Certificate ובחרו ב-Export כדי להוריד את התעודה.

1

2. בשרת החדש, לחצו על More, לאחר מכן על Certification Authorities, לחצו לחיצה שמאלית על ESMC Certification Authority (יכול גם להופיע בשם ERA Certification Authority או ESET Protect Certification Authority) ובחרו ב-Export Public Key כדי להוריד את ה-CA.

2

כעת יש לעבור לשרת הישן, שם ניצור פוליסי שיגדיר לתחנות מי השרת החדש.

3. בשרת הישן, לחצו על More, ללחוץ על Certification Authorities, לחצו על Actions ו-Import Public Key.

18

4. לחצו על Choose file to upload.

19

5. בחרו ב-Certification Authority (סיומת הקובץ תהיה der) שייצאנו בסעיף 2, ולחצו על Open.

20

6. לחצו על Import.

21

7. עדיין בשרת הישן, לחצו על Policies, ועל כפתור New Policy.

3

8. תנו שם מתאים לפוליסי ולחצו על Settings.

4

9. מתפריט המוצרים בחרו ב-ESET Management Agent, ולחצו על Edit Server List.

5

10. לחצו על Add.

5

11. הזינו את שם או כתובת ה-IP של השרת החדש.

7

12. לחצו על Save.

8

13. לחצו על Change Certificate.

9

14. סמנו את Custom Certificate ולחצו על סמל התיקייה.

10

15. סמנו את התעודה של ה-Agents (סיומת הקובץ היא pfx) ולחצו על Open.

11

16. לחצו על OK.

12

כעת נשייך את הפוליסי לתחנה אחת בלבד לבדיקה.

חשוב - יש לבצע את השיוך לעמדה אחת בלבד כדי לוודא שאין תקלות מיוחדות בתקשורת - במידה ותשייכו את הפוליסי לכל העמדות וקיימת תקלת תקשורת כלשהי, אתם עלולים לאבד לחלוטין את התקשורת של העמדות מול הניהול.

17. לחצו על Assign ועל כפתור Assign.

13

18. סמנו תחנה אחת לבדיקה, ולחצו על OK.

14

19. לחצו על Finish.

כעת המתינו כמה דקות, וודאו שהתחנה הופיעה בממשק הניהול החדש.

במידה והעמדה לא עברה לתקשר מול השרת החדש, עיצרו עם המדריך, וצרפו את הקובץ הבא מן העמדה שניסיתם להעביר, ושלחו אותו בפנייה למחלקת התמיכה:

C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\status.html

15

20. במידה והתחנה תקשרה בהצלחה מול ממשק הניהול החדש, לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי שיצרתם ובחרו באפשרות Assign Groups.

16

21. סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

17

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *