• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

  • במידה וברשת יש מעל 50 תחנות וממשק הניהול הוא בגרסה 5, מומלץ מאוד להתקין את שרת הניהול על שרת נפרד. בגרסה 5 התחנות לוקחות את העדכונים ישירות מהשרת, ובמידה ומתקינים את גרסה 7 על אותו השרת יש צורך להסיר קודם את ממשק הניהול 5, דבר שעלול לגרום לתקלות בעדכונים בתחנות עד לסיום הפריסה לתחנות.
  • במידה ובכל זאת מתקינים על אותו השרת, יש להיכנס תחילה ללוח הבקרה ולהסיר את ESET Remote Administrator Console & Server.

דרישות קדם להתקנהstep 1

step 2התקנת ממשק הניהול

step 3יצירת משימת אקטיבציה

step 4יבוא פוליסי

step 5הפצה לתחנות

step 6הגדרת דו"חות והתראות מומלצות

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *