• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

  • במידה וברשת יש מעל 50 תחנות וממשק הניהול הוא בגרסה 5, מומלץ מאוד להתקין את שרת הניהול על שרת נפרד. בגרסה 5 התחנות לוקחות את העדכונים ישירות מהשרת, ובמידה ומתקינים את ממשק הניהול ESET PROTECT על אותו השרת יש צורך להסיר קודם את ממשק הניהול 5, דבר שעלול לגרום לתקלות בעדכונים בתחנות עד לסיום הפריסה לתחנות.
  • במידה ובכל זאת מתקינים על אותו השרת, יש להיכנס תחילה ללוח הבקרה ולהסיר את ESET Remote Administrator Console & Server.

דרישות קדם

חומרה

מעבד Dual-Core 2.0 GHz
זיכרון RAM - 4 GB

דיסק קשיח - לפחות 20 GB פנוי

תוכנה

Microsoft .NET Framework 3.5

JAVA/Open JDK

מערכת הפעלה

Windows server 2012 ומעלה

דגשים

במידה וניתן, מומלץ שלא להתקין את ממשק הניהול על שרת Domain Controller.

תוכן

התקנת ממשק הניהולstep 1

step 2יצירת משימת אקטיבציה

step 3יבוא פוליסי

step 4הפצה לתחנות

step 5הגדרת דו"חות והתראות מומלצות

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *