Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 

שלב 3 מתוך 5: יבוא פוליסי

 

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, ולחלץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא.

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Import.

4

5. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus KISS Clients, ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Clients

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2

6. כעת נפעיל את הפוליסי גם על שרתים. לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS Servers ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Servers

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2


לאחר ייבוא הפוליסי יש מספר הגדרות שמומלץ להגדיר לתחנות ולשרתים (ללא תלות בסוג הרישיון).

    • הגדרת סיסמה נגד הסרה
    • 1. בחלון הפוליסי הראשי, לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי הראשי של התחנות, בדרך כלל Antivirus - KISS Clients ובחרו ב-Edit.

      5

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל-User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז בשורת Password settings for version 7 and above לחצו על Set.

      Policy 6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל-Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      OverRide 8

      5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      6. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי הראשי של השרתים, בדרך כלל Antivirus - KISS Servers וללחוץ על Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-5.

      Edit Servers

    • הגדרות רשת לתחנות קצה - חשוב!
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

      3 firewall configuration

      2. יש לתת שם לפוליסי Firewall Configuration (Endpoint).

      חשוב: משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח.
      לדוגמא,"Customer 1 Firewall Configuration (Endpoint)"

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

      4 firewall configuration

      3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, ללחוץ על Protections.

      יש להרחיב את Network Access Protection, ובשורת Network Connection Profiles ללחוץ על Edit.

      0178 common 1 Protections change

      4. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

      13 firewall configuration

      5. יש לתת שם לרשת,

      בשורת Always trusted addresses יש להזין את טווחי כתובות ה-IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

      חשוב - במידה ומשתמשים בארגון ב-VPN, יש להכניס את טווח הכתובות שה-VPN מחלק לאחר החיבור.

      יש להפעיל את Trusted connection וללחוץ על Add בשורת Activators.

      6 firewall configuration

      6. Activators הם מזהים ייחודיים של הרשת שלנו.

      אנחנו ממליצים על הוספה של DNS Suffix + Default Gateway.

      לזיהויים נוספים תוכלו להוסיף DHCP לדוגמה.

      אם יש כמה (לדוגמא רשתות שונות), ניתן להפריד את הכתובות בפסיק.

      אם מדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה-Gateway.

      בסיום יש ללחוץ על OK.

      7 firewall configuration

      הערה: שימו לב שהתחנות מושכות את הגדרות DNS ו-Default Gateway, אחרת ההגדרה לא תעבוד.

      7. יש ללחוץ על OK.

      8 firewall configuration

      8. יש ללחוץ על Save.

      9 firewall configuration

      9. יש ללחוץ על Assign ואז על Assign.

      10 firewall configuration

       10. יש לבחור את קבוצת All וללחוץ על OK.

      הערה: משווקים בניהול מאוחד, יש לבחור את הקבוצה הסטטית של הלקוח הספציפי.

      11 firewall configuration

      11. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      12 firewall configuration

    • הגדרות רשת לשרתים - חשוב!
    • 1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

      3 firewall configuration

      2. יש לתת שם לפוליסי Firewall Policy (Servers).

      חשוב: משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח.
      לדוגמא,"Customer 1 Firewall policy (Servers)"

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

      0129 common 1 firewall policy

      3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Server/File Security for Microsoft Windows Server (V6+), ללחוץ על Network Access Protection.

      בשורת Network Connection Profiles ללחוץ על Edit.

      0130 common 2 firewall policy

      4. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

      13 firewall configuration

      5. יש לתת שם לרשת.

      בשורת Always trusted addresses יש להזין את טווחי כתובות ה-IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

      חשוב - במידה ומשתמשים בארגון ב-VPN, יש להכניס את טווח הכתובות שה-VPN מחלק לאחר החיבור.

      יש להפעיל את Trusted connection וללחוץ על Add בשורת Activators.

      6 firewall configuration

      6. Activators הם מזהים ייחודיים של הרשת שלנו.

      אנחנו ממליצים על הזנה של DNS Suffix + Default Gateway.

      לזיהויים נוספים תוכלו להוסיף DHCP לדוגמה.

      במידה ויש כמה (לדוגמא רשתות שונות), ניתן להפריד את הכתובות בפסיק.

      אם מדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה-Gateway.

      בסיום יש ללחוץ על OK.

      7 firewall configuration

      הערה: שימו לב שהשרתים מושכים את הגדרות DNS ו-Default Gateway, אחרת ההגדרה לא תעבוד.

      7. יש ללחוץ על OK.

      8 firewall configuration

      8. יש ללחוץ על Save.

      9 firewall configuration

      9. יש ללחוץ על Assign ואז על Assign.

      10 firewall configuration

       10. יש לבחור את קבוצת All וללחוץ על OK.

      הערה: משווקים בניהול מאוחד, יש לבחור את הקבוצה הסטטית של הלקוח הספציפי.

      11 firewall configuration

      11. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      12 firewall configuration

    • הגדרות Best practice עבור שרתי Android ,MacOS ,Linux ,Exchange
    • כדי לייבא הגדרות Best Practice עבור מוצרים נוספים, היעזרו במדריך הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *