• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

שלב 3 מתוך 5: יבוא פוליסי

 

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, ולחלץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא.

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Import.

4

5. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus KISS Clients, ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Clients

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2

6. כעת נפעיל את הפוליסי גם על שרתים. לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS Servers ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Servers

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2


לאחר ייבוא הפוליסי יש מספר הגדרות שמומלץ להגדיר לתחנות ולשרתים.

    • הגדרת סיסמה נגד הסרה
    • מומלץ להגדיר סיסמה להגדרות המתקדמות, כך שמשתמשים לא יוכלו להשבית או להסיר את האנטי-וירוס ללא סיסמא.

      1. בחלון הפוליסי הראשי, לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי הראשי של התחנות, בדרך כלל Antivirus - KISS Clients ובחרו ב-Edit.

      5

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל-User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז בשורת Password settings for version 7 and above לחצו על Set.

      6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל-Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      8

      5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      6. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי הראשי של השרתים, בדרך כלל Antivirus - KISS Servers וללחוץ על Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-5.

      Edit Servers

    • הגדרות ראשוניות לחומת האש - מוצרי Advanced בלבד - חשוב!
    • חשוב - במידה וברשותכם אחד מהמוצרים המתקדמים הבאים:

      • ESET Endpoint Protection Advanced
      • ESET Secure Business

      יש להגדיר את חומת האש של ESET בארגון כדי למנוע מצב של חסימת תקשורות כמו מדפסת רשת, שיתופי תיקיות בין מחשבים, פינגים ועוד.

      1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

      1

      2. יש לתת שם לפוליסי, לדוגמא Firewall Configuration.

      חשוב - משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח. לדוגמא,"Customer 1 Firewall Configuration"

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

      2

      3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, לחצו על Network Protection ועל Firewall.

      הרחיבו את Known Networks, ובשורת Known Networks לחצו על Edit.

      3

      4. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

      4

      5. יש לתת שם לרשת, ולשנות את ה-Protection Type ל - Home or office network.

      בשורת Additional Trusted Addresses יש להזין את טווחי כתובות ה-IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

      חשוב - במידה ומשתמשים בארגון ב-VPN, יש להכניס את טווח הכתובות שה-VPN מחלק לאחר החיבור.

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Network Identification.

      5

      6. כעת יש להזין נתונים לזיהוי הרשת הבטוחה.

      אנחנו ממליצים על הזנה של Domain Suffix + Gateway.

      לזיהויים נוספים תוכלו להוסיף DNS ו-DHCP.

      במידה ויש כמה (לדוגמא רשתות שונות), ניתן להפריד את הכתובות בפסיק.

      במידה ומדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה-Gateway.

      בסיום יש ללחוץ על Save.

      6

      7. יש ללחוץ על Save.

      7

      9. לחצו על לשונית Assign, על כפתור Assign, וסמנו את תיקיית All.

      חשוב - משווקים שמשתמשים בממשק ניהול מאוחד ומנהלים מספר לקוחות, סמנו רק את תיקיית הלקוח עבורו יצרתם את הפוליסי.

      לסיום לחצו על Finish.

      8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *