• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

  

שלב 1 מתוך 5: התקנת ממשק הניהול

 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה של ממשק הניהול דרך הקישור הבא.

בסיום ההורדה חלצו את קבצי ההתקנה מתוך ה-ZIP אל שולחן העבודה.

2. ממשק הניהול משתמש ב - (Java Development Kit (JDK.

יש להוריד את Amazon Corretto מהקישור הבא, ולהריץ את ההתקנה - לחצו Next בכל המסכים.

3. יש להיכנס לתיקייה שחילצתם בסעיף 1 ולהפעיל את הקובץ Setup.exe בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

יש ללחוץ על Next.

1

4. יש לסמן את Install וללחוץ על Next.

2

5. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

3

6. יש ללחוץ על Next.

4

7. יש לוודא שמסומנת השורה של ה-Java שהתקנו בסעיף 2 (Amazon Corretto), וללחוץ על Install.

5

8. במידה ויופיע החלון הבא יש ללחוץ על OK.

*במידה והוא לא מופיע, יש להמתין לסיום התקנת ה-SQL ולהמשיך מסעיף 16

6

9. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

7

10. יש ללחוץ על Next.

8

11. יש ללחוץ על Next.

9

12. יש ללחוץ על Next.

10

13. יש ללחוץ על Next.

11

14. במידה ואתם מתקינים על שרת רגיל (שאינו Domain Controller) לחצו על Next.

12

במידה והשרת שאתם מתקינים עליו הוא Domain Controller, פתחו את התפריט בשורת SQL Server Database Engine, ולחצו על Browse.

13

יש לבחור במשתמש SYSTEM - כתבו SYSTEM ולחצו על Check Names, לאחר מכן לחצו על OK, ולאחר מכן במסך הקודם לחצו על Next.

14

15. ההתקנה תייצר סיסמא ל-SA באופן אוטומטי, ניתן לשנות אותה במידה ורוצים אך לא חובה (זו לא הסיסמא של ממשק הניהול).

יש ללחוץ על Next, וההתקנה תתחיל לרוץ.

15

16. יש להמתין לסיום ההתקנה, ובסיומה יש ללחוץ על Close.

16

17

17. בסיום התקנת ה - SQL ייפתח חלון ההתקנה של ממשק הניהול. יש ללחוץ על Next.

18

18. יש ללחוץ על Next.

19

19. יש ליצור סיסמאת התחברות לממשק הניהול, וללחוץ על Next.

20

20. יש ללחוץ על Next.

21

21. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Next. במידה ואין לכם כרגע את מפתח הרישיון, תוכלו לדלג על שלב זה ולבצע את הפעולה בסיום ההתקנה.

22

22. יש ללחוץ על Install.

23

23. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Finish.

24

24. כעת ירוצו עוד מספר התקנות של רכיבים באופן אוטומטי.

אחת מן ההתקנות היא Winpcap, לחצו על Next.

25

לחצו על I Agree.

26

לחצו על Install.

27

בסיום ההתקנה לחצו על Finish.

28

25. בסיום התהליך ייפתח החלון הבא, בו רשומה הכתובת לגישה לממשק הניהול.

29

26. עם כניסתכם הראשונית לממשק הניהול לחצו על Close Startup Wizard והמשיכו את השלבים לפי המדריך.

30

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *