Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

דרישות קדם

חומרה

מעבד: 4 ליבות
זיכרון: 4GB (מומלץ 8GB)

אחסון: 20GB פנוי עם לפחות 500IOPS 

תוכנה

Microsoft .NET Framework 3.5

JAVA/Open JDK

מערכת הפעלה

Windows server 2012 ומעלה

דגשים

ממשק ניהול מקומי אינו תומך בניהול מכשירי מובייל (Android/IOS) - ניתן לנהל מכשירי מובייל בענן בלבד.
אם ניתן, מומלץ לא להתקין את ממשק הניהול על שרת Domain Controller.

תוכן

 

התקנת ממשק הניהולstep 1

step 2יצירת משימת אקטיבציה

step 3יבוא פוליסי

step 4הפצה לתחנות

step 5הגדרת דו"חות והתראות מומלצות

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *