• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

שלב 4 מתוך 5: הפצה לתחנות

 

כעת נעבור לשלב ההפצה.
אנחנו ממליצים להיעזר בחבילת ה-ESET KISS, חבילת הסקריפטים שפותחה בארץ עבור הפצה אוטומטית ברשת, והסרה של אנטי-וירוסים מתחרים.

ה-ESET KISS יסייע בהפצה אוטומטית למחשבים, וניתן להשתמש בו גם בתחנות בהם למשתמשים אין אדמין מקומי על התחנה.

1. הורידו את ה-KISS בהתאם לסוג הרישיון שלכם.

איזה מוצר עליי להתקין?

במקרה וקיימת תיקיית ESET בכונן C יש לשנות את שמה ל-ESET.old לפני ההרצה של ה-KISS.

יש להפעיל את הקובץ לאחר סיום ההורדה בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

במסך הראשי לחצו על Install.

1

יש להזין את מפתח הרישיון בשדה License Key - שלב זה אינו חובה.

2

ה-KISS ייצור את תיקיית ESET הכוללת את כל הסקריפטים וקבצי התקנה לרשת וישתף אותה.

2. לאחר סיום התקנת ה-KISS יש ליצור סקריפט להפצת ה-Agents מתוך ממשק הניהול החדש.

יש להיכנס לממשק הניהול, וללחוץ על לשונית Installers.

Installers

כעת צרו קובץ בהתאם למיקום השרת - On Premise או בענן של ESET.

    • השרת מותקן On-Premise (שרת ESET Protect)
    • לחצו על Create Installer, ובחרו ב-GPO or SCCM Script.

      GPO OP

      יש ללחוץ על לשונית Advanced כדי לוודא את פרטי קובץ ההגדרה.

      חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

      חשוב - וודאו שבשורת Server Hostname מופיעה כתובת מולה תחנות יוכלו לתקשר.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, וודאו שמופיעה הכתובת החיצונית של השרת שלכם.
      לדוגמא - במידה ואתם יוצרים את קובץ ההתקנה עבור מחשב שנמצא ב-Workgroup, מומלץ לרשום כתובת IP במקום שם.

      לסיום לחצו על Finish.

      4

    • השרת נמצא בענן של ESET (שרת ESET Protect Cloud)
    • לחצו על Create Installer, הרחיבו את More Options ובחרו ב-GPO or SCCM Script.

      GPO

      חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

      לסיום לחצו על Save & Download.

      2

      בשורת Configuration GPO/SCCM Script לחצו על Download.

      3

4. לחצו OK לשמירת קובץ ההגדרה install_config.ini.

5

5. יש להעתיק את הקובץ install_config.ini שהורדנו בסעיף הקודם, ולשמור אותו בתוך תיקיית C:\ESET\Installers

6

6. כעת ניתן לעבור להפצה עצמה.

    • דגשים במידה ועוברים מאנטי-וירוס מתחרה
    • 1. יש לוודא שלא מוגדרת סיסמת הגנה להסרת ההתקנה, במידה וכן יש להסירה דרך הניהול של המוצר.
      2. יש לוודא שהסקריפט מצליח להסיר את גרסת האנטי וירוס מסוג אחר ולהתקין במקומו את ה-ESET על ידי הפעלה לוקאלית של הסקריפט בתחנה ברשת.
      3. במקרה והסקריפט לא מצליח להסיר את גרסת האנטי וירוס האחר יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית.

מומלץ לפני ההפצה לכולם להריץ ידנית בתחנה אחת כדי לראות שהכל תקין והתחנה מתקשרת מול הניהול.

    • הפצה דרך GPO
    • 1. יש להיכנס לשרת Domain Controller, ללחוץ על התחל ו-Run, להקליד gpmc.msc וללחוץ OK.

      1

      2. יש ללחוץ לחיצה ימנית על הדומיין ולבחור באפשרות Create a GPO in this domain, and Link it here...

      2

      3. יש לתת שם לפוליסי שאנחנו יוצרים, וללחוץ על OK.

      3

      4. יש ללחוץ לחיצה ימנית על הפוליסי שיצרנו, ולבחור באפשרות Edit.

      4

      5. כעת יש שתי אפשרויות להגדרת הסקריפט.
      ניתן להגדיר אותו תחת Computer Configuration - בצורה זו הסקריפט ירוץ עם ההפעלה מחדש של המחשב, וההתקנה תרוץ עם הרשאות אדמין - ללא צורך של התערבות המשתמש. דרך זו מומלצת, אך ייתכן והיא תגרום לאיטיות קלה בהפעלה מחדש של המחשב רק בפעם הראשונה - לצורך ההתקנה הראשונית.
      כדי לעשות זאת, תחת Computer Configuration הרחיבו את Windows Settings, לאחר מכן את Scripts Startup/Shutdown, ולחצו לחיצה כפולה על Startup.

    • 5

      6. יש ללחוץ על הכפתור Add.

      6

      7. לחצו על Browse.

      7

      8. כעת עליכם לעבור לתיקיית ESET המשותפת דרך נתיב הרשת, בחרו בסקריפט ההתקנה, ולחצו על Open.

      8

      9. שימו לב שהנתיב לסקריפט חייב להופיע בתור נתיב רשת לתיקייה המשותפת. לחצו על OK.

      9

      10. לסיום לחצו על OK.

      10

      11. במידה ואתם מעוניינים להגדיר את ההפצה ב-User Login ולא ב-Computer Startup, הרחיבו את User Configuration, לאחר מכן את Policies, את Windows Settings ו-Scripts Logon/Logoff, ולחצו לחיצה כפולה על Logon.
      בצעו את אותן הפעולות שמתוארות בסעיפים 6-10.

      11

 

שימו לב! גרסאות 7 ומעלה אינן נתמכות על מחשבי XP ושרתי 2003. במידה ויש לכם מחשבים מסוג זה ברשת, יש לבצע פעולה נוספת.

    • התקנה למחשבי XP/2003
    • הורידו את קבצי ההתקנה ל-XP/2003 לפי הרישיון דרך הקישורים הבאים:

      לבעלי רישיון Endpoint Antivirus לחצו כאן

      לבעלי רישיון Endpoint Security לחצו כאן

      לאחר שהקבצים סיימו לרדת, יש לחלץ אותם אל תיקיית ESET לנתיב הבא (צרו את תיקיית v6):

      C:\ESET\Installers\v6

      לאחר החילוץ, יש לשכפל עותק של הקובץ Install_config.ini שנמצא בתיקיית C:\ESET\Installers לתוך תיקיית C:\ESET\Installers\v6

    • התקנה על שרתי Exchange
    • במידה וברשותכם רישיון של ESET ל-Mail Security עבור שרתי Exchange יש להיכנס לתיקיית ESET\Tools ולהריץ את הקובץ epi_win_live_installer.bat על השרת Exchange כדי להתקין את ה-Agent, ולאחר מכן להוריד ולהריץ את קובץ ההתקנה:

      32 ביט

      64 ביט

מעבר לשימוש ב-KISS, ניתן להפיץ מרחוק את האנטי-וירוס במספר דרכים נוספות. 

    • הפצה מרחוק בעזרת ESET Deployment Tool
    • במידה ואתם מעוניינים לבצע הפצה יזומה (לא להמתין להפעלה מחדש של המחשבים) תוכלו להשתמש בכלי ה-Deployment Tool של ESET.

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא

    • הפצת התקנה למערכות הפעלה Mac ו-Linux
    • ה-ESET KISS מסייע בהפצה למחשבי Windows בלבד, הפצה למחשבי Mac / Linux מתבצעת בצורה שונה.

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *