Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מחשבים מוצפנים באמצעות מפתח הצפנה שנלקח מממשק הניהול.
זה אומר שניתן להעביר מחשבים מוצפנים מממשק לממשק רק אחרי ביצוע הפעולות במדריך זה.
במדריך הבא נסביר כיצד מבצעים מיגרציה למפתחות ההצפנה של ESET Full Disk Encryption.

הערה: יש לוודא כי אין מחשבים מוצפנים בממשק החדש.

תוכן

1. בממשק הישן, יש ללחוץ על Status Overview ואז על הריבוע של Encryption.

1 efde migration

2. בתפריט שנפתח מימין יש ללחוץ על כפתור Export.

2 efde migration

3. יש להגדיר סיסמה למפתחות ההצפנה וללחוץ על Export.

3 efde migration

4. יש לשמור את הקובץ.

4 efde migration

5. בממשק החדש, יש ללחוץ על Status Overview ואז על הריבוע של Encryption ואז על Import.

5 efde migration

6. יש ללחוץ על Choose file to upload.

6 efde migration

7. יש לבחור את הקובץ שהורדנו בסעיף 4, להכניס את הסיסמה שיצרנו בסעיף 3, וללחוץ על Import.

8 efde migration

בסיום, תופיע הודעת אישור מימין למעלה.

 9 efde migration

8. כעת, ניתן להמשיך במיגרציה של המחשבים ע"פ המדריך הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *