Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נעבור על שלבי המיגרציה של תחנות מניהול ישן (מקומי או בענן) לניהול חדש בענן ESET PROTECT.

בצורה זו לא נדרשת התקנה מחדש של האייג'נטים, אלא יצירה של פוליסי שמעביר את התחנות לשרת החדש בענן בקלות.

דרישות קדם

  • ממשק ניהול בענן ESET PROTECT מותקן
  • פרטי גישה לשרת הניהול הישן (מקומי או בענן)
  • אייג'נט ניהול גרסה 9.0 ומעלה

הערות

הערה: אם התחנות מוצפנות, יש לבצע מיגרציה למפתחות ההצפנה ע"פ המדריך, לאחר מכן יש להמשיך במדריך זה.

הערה: מדריך זה מעביר את התחנות לממשק החדש אך לא מעביר את כל ה-DB כלומר את הפוליסי, משימות, קבצי התקנה וכו....
ניתן להעביר אותם ידנית או ליצור חדשים בהתאם לצורך.

הערה:
 בענן אין צורך בפוליסי ל-EDR.
אם יש EDR מקומי ומעבירים אותו לענן יחד עם הממשק ניהול, יש למחוק את הפוליסי של ה-EDR.

תוכן

לפני ביצוע המיגרציה, מומלץ מאוד לבטל את הסיסמה לאייג'נט בשביל תפעול נוח בהמשך ולהימנע מבעיות.

    • ביטול סיסמה לאייג'נט
    • 1. יש להיכנס לממשק ניהול ESET Protect / Cloud וללחוץ על Policies, לבחור ב-ESET Management Agent ואז על New Policy.
    • 0103 common 1 migration password removal
    • יש לתת שם לפוליסי Remove Password for Agent וללחוץ על Settings.
    • 0104 common 2 migration password removal
    • יש ללחוץ על 2 הברקים האדומים בשורות Password protected setup, ואז על Assign.
    • 0105 common 3 migration password removal
    • יש ללחוץ על Assign.
    • 0106 common 4 migration password removal
    • יש לבחור את קבוצת All אם רוצים להעביר את כל המחשבים בממשק ולאחר מכן על OK.
    • הערה: אם מעבירים קבוצה מסויימת או חלק מהמחשבים, יש לבחור רק אותם.
    • 0107 common 5 migration password removal
    • לסיום יש ללחוץ על Finish.
    • 0108 common 6 migration password removal
    • הערה חשובה: אחרי שהמחשבים יעברו לממשק החדש, אין צורך להעביר את הפוליסי הזה בנוסף.
    • בממשק החדש, ניתן להגדיר סיסמה משלכם לאחר מעבר המחשבים בצורה תקינה.

1. יש להיכנס לממשק ניהול החדש בענן - ESET Protect.
במידה ואין ברשותכם ממשק ניהול בענן, יש להקים ע"פ המדריך הבא

2. בממשק הניהול החדש בענן - ESET PROTECT יש לסמן את Quick Links ולבחור באפשרות Download Migration Policy.

1

3. יש לשמור את הקובץ.

2

4. בממשק הניהול הישן (מקומי או בענן) יש ללחוץ על Policies, על Actions ועל Import.

3

5. יש ללחוץ על Choose File to Upload.

4

יש לבחור בקובץ שהורדתם בסעיף 1.

5

יש ללחוץ על Import.

6

 

הערה: סעיפים 6-7 רלוונטיים רק בעת מיגרציה מממשק ניהול מקומי לענן.
אם אתם עושים מיגרציה מניהול ענני לענן, יש להמשיך לסעיף 8.

6. בממשק ניהול מקומי יש ללחוץ על Policies ואז ESET Management Agent ואז על 3 הנקודות של הפוליסי שייבאתם ואז על Edit.

0123 common 1 migration to cloud

7. יש ללחוץ על Settings ואז לסמן את הברק האדום ליד Servers to connect to ו-Certificate, לסיום יש ללחוץ על Finish.

0124 common 2 migration to cloud

8. כעת יש לבדוק שתהליך המיגרציה תקין, מומלץ לבצע את הבדיקה על מחשב אחד כדי לראות שהוא עובר בצורה תקינה לממשק החדש, ורק לאחר מכן להעביר את שאר המחשבים בחלקים (מומלץ עד 50 מחשבים בכל פעם).

יש ללחוץ לחיצה שמאלית על הפוליס החדש שנוצר ולבחור באפשרות Assign Computers.

7

יש לסמן מחשב אחד לבדיקה וללחוץ על OK.

יש לחכות כמה דקות, וודאו שהמחשב נוצר בממשק הניהול החדש בענן. במידה וכן, ניתן להמשיך לסעיף הבא.

8

9. כדי להעביר את כל המחשבים, יש ללחוץ על הפוליסי ולבחור באפשרות Assign Groups, ולסמן את קבוצת All.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *