• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך זה נעבור על שלבי המיגרציה של קליינטים מניהול מקומי (ESET Security Management Center / ESET PROTECT) לניהול בענן ESET PROTECT Cloud.

בצורה זו לא נדרשת התקנה מחדש של האייג'נטים, אלא יצירה של פוליסי שמעביר את התחנות לשרת בענן בקלות.

דרישות קדם

  • ממשק ESET PROTECT Cloud מותקן
  • פרטי גישה לשרת הניהול המקומי

תוכן

1. בממשק הניהול בענן - ESET PROTECT Cloud סמנו את Quick Links ובחרו באפשרות Download Migration Policy.

1

שמרו את הקובץ.

2

2. בממשק הניהול המקומי - ESET PROTECT (או ESET Security Management Center בגרסאות ישנות יותר) לחצו על Policies, על Actions ועל Import.

3

3. לחצו על Choose File to Upload.

4

בחרו בקובץ שהורדתם בסעיף 1.

5

לחצו על Import.

6

4. כעת יש לבדוק שתהליך המיגרציה תקין, מומלץ לבצע את הבדיקה על מחשב אחד כדי לראות שהוא עובר בצורה תקינה, ורק לאחר מכן להעביר את כולם.

לחצו לחיצה שמאלית על הפוליס החדש שנוצר ובחרו באפשרות Assign Computers.

7

סמנו מחשב לבדיקה ולחצו על OK.

המתינו כמה דקות, וודאו שהמחשב נוצר בממשק הניהול בענן. במידה וכן, ניתן להמשיך לסעיף הבא.

8

5. כדי להעביר את כל המחשבים, לחצו על הפוליסי ובחרו באפשרות Assign Groups, וסמנו את תיקיית All.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *