Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

שאלות נפוצות בקטגוריה זו:

טיפול בוירוסים

סריקת המערכת עם ה-ESET Online Scanner בעברית

ESET Online Scanner הוא שירות סריקת הוירוסים האינטרנטי המתקדם בעולם.

השירות חינמי, ידידותי למשתמש ופועל באמצעות הטכנולוגיה פורצת הדרך של ESET לזיהוי וירוסים, רוגלות ומזיקים אחרים מהמחשב שלך.

שירות זה אינו מצריך התקנה ואינו כרוך בהתחייבות או במסירת פרטים.

השירות מעדכן את מאגר חתימות הוירוסים לפני כל תחילת סריקה על מנת לאתר את הנוזקות החדשות ביותר ומאתר ומוחק נוזקות מהמחשב.

על מנת לסרוק את המערכת עם סורק האונליין בעברית ללא צורך בהתקנה לחץ כאן.

להוראות תפעול סורק האונליין לחץ כאן.

 

סריקה יזומה במחשב וניקוי אוטומטי

לעיתים בביצוע סריקה לא כל האיומים נמחקים אוטומטית.

על מנת לבצע סריקה נוספת ומחיקה אוטומטית של האיומים לחץ כאן.

סריקה יזומה ושליחה של דו"ח הסריקה לתמיכה

ישנם מקרים בהם מחלקת התמיכה מבקשת את דו"ח הסריקה על מנת לבחון את האיומים שנמצאו במערכת.

לביצוע הסריקה ושליחה של הדו"ח לחץ כאן.

הגדרת סריקה שבועית למוצר ביתי

מומלץ להגדיר סריקה שבועית אוטומטית במערכת, להגדרה בעזרת המדריך לחץ כאן.

נפגעתם מתוכנת כופר?

במקרה ונפגעתם מתוכנת כופר, יש לבצע את הפעולות המתוארות במדריכים הבאים:

למחשב בודד לחץ כאן

לרשת מחשבים לחץ כאן

קיבלתי מייל לדרישת כופר מה עליי לעשות?

להנחיות בקבלת מייל של דרישת כופר הכנסו לקישור הבא

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *