הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

בממשק הניהול יש מספר מקומות בהם מומלץ לבדוק שהכל תקין על מנת להבטיח הגנה מלאה על הרשת. 

    • וודאו כי כל התחנות ברשת מנוהלות על ידי ממשק הניהול.
    • כדי לוודא שכל התחנות מנוהלות יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Status Overview.

      1

      יש לגלול למטה לחלק של Management Status כדי לבדוק האם יש מחשבים שמופיעים כ - Rogue (מחשבים Rogue הם מחשבים לא מנוהלים).

      • כדי לצפות בדו"ח המחשבים הלא מנוהלים יש להיעזר במדריך הבא.

      4

    • וודאו שעל כל התחנות מותקנת גרסא עדכנית.
    • כדי לוודא שכל התחנות נמצאות בגרסאות העדכנית יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Status Overview.

      1

      בחלק של Product Version Status ניתן לצפות בעמדות עליהן מותקנת גרסא לא עדכנית.

      • כדי לשלוח התקנה של גרסא עדכנית לעמדות יש להיעזר במדריך הבא.

      3

    • וודאו כי לכל התחנות יש רישיון פעיל.
    • כדי לבדוק שאין תחנות מנוהלות ללא רישיון פעיל יש ללחוץ על לשונית Computers, ולעבור לקבוצת Not Activated Security Products.

      2

      חשוב לוודא שקיימת משימת אקטיבציה כדי שתחנות יקבלו את הרישיון ברגע שהן מתקשרות מול ממשק הניהול.

      כדי לבדוק אם קיימת משימה יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד קבוצת Not activated security products, ולבחור ב-Show Details.


      3

      לחצו על לשונית Tasks ובידקו האם מוגדרת משימת אקטיבציה על קבוצה זו.
      במידה ורשום No data available - לא מוגדרת משימת אקטיבציה.

      4

      • כדי להגדיר את המשימה יש להיעזר במדריך הבא.
    • וודאו כי התחנות מוגדרות בצורה תקינה על ידי פוליסי מתאים.
    • הכנו פוליסי עם הגדרות Best Practice בו אנו ממליצים להשתמש בשם Antivirus - KISS.

      הפוליסי מותאם גם לשרתים וגם לתחנות, וכולל הגדרות כמו סריקה שבועית.

      בדקו שהפוליסי מוגדר על התחנות על ידי לחיצה על Policies, לחיצה על הפוליסי, ולחיצה על Show Details.

      5 
      בדקו בלשונית Assigned To שהפוליסי אכן משויך לעמדות. במידה ורשום No Data Available הפוליסי אינו משויך.

      6

    • וודאו שכל התחנות עליהן הותקן כבר האנטי-וירוס מתקשרות בצורה תקינה.
    • כדי לבדוק שתחנות מתקשרות יש ללחוץ על לשונית Computers, ולסדר את רשימת המחשבים לפי Last Connected.

      • רשומות שיופיעו באדום הן תחנות שלא מתקשרות למעלה מחודש.
      • רשומות שיופיעו בצהוב הן תחנות שלא תקשרו בשבועיים האחרונים.
      • תחנות ללא צבע מתקשרות באופן תקין.

      חשוב לציין שגם אם תחנה לא מתקשרת מול ממשק הניהול היא עדיין מורידה עדכונים מהאינטרנט באופן סדיר.

      כדי לבדוק מדוע היא לא מתקשרת יש לוודא שמותקן Agent בעמדה ושהוא תקין.

      ניתן לבדוק בעמדה את קובץ הסטטוס של ה - Agent בנתיב הבא:

      C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\status.html

      • ניתן גם להגדיר מחיקה אוטומטית של מחשבים לא מתקשרים לפי המדריך הבא.

      7

    • בדקו התראות מיוחדות שמופיעות על תחנות בממשק הניהול.
    • כדי לבדוק את ההתראות על התחנות יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview.

      כאן ניתן לצפות בחלוקת ההתראות בממשק הניהול.

      • Security Risks הם מחשבים להם יש התראה קריטית (אנטי-וירוס לא מתפקד, מוצר לא מאוקטב וכו').
      • Attention Required הם מחשבים עם התראה שאינה קריטית (עדכוני מערכת הפעלה, הפעלה מחדש מומלצת וכו').
      • Ok הם מחשבים תקינים ללא התראה מיוחדת.

      1

      ניתן גם לעבור ללשונית Computers כדי לצפות בבעיות הכי נפוצות בממשק הניהול.

      תחת Top Computer Problems יופיעו הבעיות הנפוצות - ניתן ללחוץ על כל התראה כדי לראות את העמדות בהן היא מופיעה.

      8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *