• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

בממשק הניהול יש מספר מקומות בהם מומלץ לבדוק שהכל תקין על מנת להבטיח הגנה מלאה על הרשת. 

    • וודאו כי כל התחנות ברשת מנוהלות על ידי ממשק הניהול.
    • כדי לוודא שכל התחנות מנוהלות יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview.

      2

      יש לגלול למטה לחלק של Management Status כדי לבדוק האם יש מחשבים שמופיעים כ - Rogue (מחשבים Rogue הם מחשבים לא מנוהלים).

      • כדי לצפות בדו"ח המחשבים הלא מנוהלים יש להיעזר במדריך הבא.

      4

    • וודאו שעל כל התחנות מותקנת גרסא עדכנית.
    • כדי לוודא שכל התחנות נמצאות בגרסאות העדכנית יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview.

      2

      בחלק של Product Version Status ניתן לצפות בעמדות עליהן מותקנת גרסא לא עדכנית.

      • כדי לשלוח התקנה של גרסא עדכנית לעמדות יש להיעזר במדריך הבא.

      3

    • וודאו כי לכל התחנות יש רישיון פעיל.
    • כדי לבדוק שאין תחנות מנוהלות ללא רישיון פעיל יש ללחוץ על לשונית Computers, ולעבור לקבוצת Not Activated Security Products.

      7

      חשוב לוודא שקיימת משימת אקטיבציה כדי שתחנות יקבלו את הרישיון ברגע שהן מתקשרות מול ממשק הניהול.

      כדי לבדוק אם קיימת משימה יש ללחוץ על Client Task, ולעבור לתיקיית Product Activation.

      במידה ומוצג No Data Available לא מוגדרת משימה.

      • כדי להגדיר את המשימה יש להיעזר במדריך הבא.

      1

    • וודאו כי התחנות מוגדרות בצורה תקינה על ידי פוליסי מתאים.
    • אנו ממליצים להשתמש בפוליסי שלנו המותאם לגרסא 7, Antivirus - KISS.

      הפוליסי מותאם גם לשרתים וגם לתחנות, וכולל הגדרות כמו סריקה שבועית (בלילה).

      בדקו שהפוליסי מוגדר על התחנות על ידי לחיצה על Policies, ולוודא שהפוליסי Antivirus - KISS משויך לקבוצת All.

      8 

      בנוסף וודאו שבפוליסי מוגדרת סיסמא נגד הסרה לתחנות. יש ללחוץ על הפוליסי Antivirus - KISS, לאחר מכן על לשונית Settings, ללחוץ על User Interface, ולהרחיב את Access Setup.

      במידה ומופיע מנעול ליד ההגדרה - התחנות מוגנות עם סיסמא. במידה ולא מוגדרת סיסמא לא תופיעה ההגדרה הזו.

      • במידה והפוליסי לא קיים או לא מוגדרת סיסמא יש לייבא את הפוליסי ולהגדיר סיסמא לפי המדריך הבא.

      9

    • וודאו שכל התחנות עליהן הותקן כבר האנטי-וירוס מתקשרות בצורה תקינה.
    • כדי לבדוק שתחנות מתקשרות יש ללחוץ על לשונית Computers, ולסדר את רשימת המחשבים לפי Last Connected.

      • רשומות שיופיעו באדום הן תחנות שלא מתקשרות למעלה מחדש.
      • רשומות שיופיעו בצהוב הן תחנות שלא תקשרו בשבועיים האחרונים.
      • תחנות ללא צבע מתקשרות באופן תקין.

      חשוב לציין שגם אם תחנה לא מתקשרת מול ממשק הניהול היא עדיין מורידה עדכונים מהאינטרנט באופן סדיר.

      כדי לבדוק מדוע היא לא מתקשרת יש לוודא שמותקן Agent בעמדה ושהוא תקין.

      ניתן לבדוק בעמדה את קובץ הסטטוס של ה - Agent בנתיב הבא:

      C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\status.html

      • ניתן גם להגדיר מחיקה אוטומטית של מחשבים לא מתקשרים לפי המדריך הבא.

      6

    • בדקו התראות מיוחדות שמופיעות על תחנות בממשק הניהול.
    • כדי לבדוק את ההתראות על התחנות יש ללחוץ על לשונית Dashboard, ולאחר מכן על לשונית Overview.

      כאן ניתן לצפות בחלוקת ההתראות בממשק הניהול.

      • Security Risks הם מחשבים להם יש התראה קריטים כלשהי (אנטי-וירוס לא מתפקד, מוצר לא מאוקטב וכו').
      • Attention Required הם מחשבים עם התראה שאינה קריטית (עדכוני מערכת הפעלה, הפעלה מחדש מומלצת וכו').
      • Ok הם מחשבים תקינים ללא התראה מיוחדת.

      2

      ניתן גם לעבור ללשונית Computers כדי לצפות בבעיות הכי נפוצות בממשק הניהול.

      תחת Top Computer Problems יופיעו הבעיות הנפוצות - ניתן ללחוץ על כל התראה כדי לראות את העמדות בהן היא מופיעה.

      5

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *