• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ניתן לאתר תחנות לא מנוהלות בממשק הניהול ESET PROTECT.

על מנת לאתר תחנות לא מנוהלות על ידי ממשק הניהול ניתן להשתמש ברכיב ה-Rogue Detection Sensor שמותקן בברירת מחדל במהלך ההתקנה הראשונית של ממשק הניהול.

הרכיב מבצע סריקה פסיבית לתחנות לא מנוהלות ומדווח עליהם בממשק.

תוכן

1. כדי לצפות בתחנות הלא מנוהלות יש ללחוץ על לשונית Dashboard, לאחר מכן על לשונית Overview, ולגלול למטה ל-Management Status. שם יש ללחוץ על המספר מעל Rogue.

1

2. ייפתח דו"ח שיציג תחנות לא מנוהלות על ידי ממשק הניהול.

דו"ח זה יציג כל התקן ברשת שענה לפינג - כלומר גם ראוטרים, סוויצ'ים, מדפסות רשת, וכו'.

לפי עמודת Found Device Name ניתן לרוב לדעת אם מדובר במחשב או לא - בעמודה זו יוצג שם המחשב.

2

3. נתוני ה-Database על תחנות לא מנוהלות נשמרים בדו"ח מרגע התקנת הממשק.

כתוצאה מכך ייתכן מצב שבדו"ח מופיעות תחנות לא רלוונטיות (לדוגמא תחנות ישנות, לפטופים שחוברו באופן זמני לארגון וכו').

לכן מומלץ מידי פעם לבצע איפוס ל-Database של הרכיב כדי שיתחיל לאסוף נתונים לדו"ח מחדש.

יש ללחוץ על Client Tasks, תחת ESET Protect יש לסמן את Rogue Detection Sensor Database Reset, וללחוץ על New ועל Client Task.

3

4. יש לתת שם למשימה, וללחוץ על Finish.

4

5. יש ללחוץ על Create Trigger.

5

6. יש ללחוץ על Target, ולאחר מכן על Add Computers.

6

 7. יש לסמן את שרת הניהול.

תוכלו להיעזר בפילטר של Product Category כדי לאתר את השרת עליו מותקן רכיב ה-RD Sensor ביותר קלות.

7

8. לסיום יש ללחוץ על Finish.

כעת יש להמתין מספר דקות והדו"ח ייתאפס.

8

שימו לב שלאחר ההתקנה הראשונית של ממשק הניהול מתבצע סנכרון אוטומטי מול ה - AD, ובכך מיובאים מחשבים מתוך ה - AD לממשק הניהול. מחשב שמופיע בממשק הניהול אך אין עליו עדיין Agent נחשב Unmanaged.

ייתכן מצב בו יופיעו מחשבים בממשק הניהול ולא יופיעו בדו"ח של Rogue Computers, לכן אנחנו ממליצים למחוק את המחשבים הלא מנוהלים (Unmanaged) מתוך ממשק הניהול כדי שהדו"ח יהיה מדויק יותר.

9. יש ללחוץ על לשונית Computers, לסמן את קבוצת All, ולסמן ב-V את Show Subgroups.

יש לסמן את העיגול כדי להציג רק מחשבים לא מנוהלים. לאחר מכן יש לסמן את אותם מחשבים, ולמחוק אותם.

לאחר המחיקה במידה והיה מדובר במחשבים "אמיתיים", הם יופיעו בדו"ח של Rogue Computers.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל ולהוציא שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות 

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *