Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ליצור משימת אקטיבציה אוטומטית לתחנות קצה בממשק הניהול.

כשתחנות יתקשרו מול ממשק הניהול ללא רישיון, הן יקבלו את המשימה באופן אוטומטי.

תוכן

1. יש ללחוץ על לשונית Computers, וללחוץ על גלגל השיניים ליד קבוצת Unactivated Security Product.

Activation Task 1

סמנו את Tasks, ובחרו ב-New Task.

Activation Task 2

2. יש לתת שם למשימה-Product Activation, ולאחר מכן בתפריט Task יש לבחור ב-Product Activation.

לאחר מכן יש ללחוץ על Settings.

70 common tasks

3. יש לבחור את הרישיון מסוג ESET Endpoint Security + ESET Server Security וללחוץ על Trigger.

הערה: משווקים בניהול מאוחד, יש לבחור את הרישיון של הלקוח הספציפי.

71 common tasks

4. יש לשנות את ה-Trigger Type ל-Joined Dynamic Group Trigger. לסיום יש ללחוץ על Finish.

4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *