Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בממשק הניהול ניתן להגדיר מחיקה אוטומטית של מחשבים לאחר שלא תקשרו תקופה מסוימת מול ממשק הניהול.

מחיקה של המחשבים בדרך זו גם תשחרר את הרישיון של העמדה במידה והרישיון עדיין מנוצל.

תוכן

1. בממשק הניהול יש ללחוץ על Tasks, ללחוץ על Delete Not Connecting Computers, ללחוץ על כפתור New ולבחור ב-Server Task.

1

2. יש לתת שם למשימה.

במידה ותרצו שהמשימה תרוץ לאחר יצירת המשימה יש לסמן את Run Task immediately after finish.

בנוסף, במידה ותרצו להגדיר שהמשימה תרוץ באופן אוטומטי (לדוגמא פעם בשבוע) יש לסמן את Configure Trigger.

2

3. יש ללחוץ על לשונית Settings, ולהגדיר את פרק הזמן שנרצה שיעבור לפני המשימה תמחק מחשבים לא מתקשרים (ברירת המחדל: 60 יום).

לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור Select תחת Group Name.

3

4. יש לסמן את הקבוצה בה תרצו שהמשימה תחפש מחשבים לא מתקשרים.

כדי שהמשימה תבדוק את כל המחשבים בממשק הניהול, יש לסמן את קבוצת All ולאחר מכן ללחוץ על OK.

4

5. במידה וסימנתם את Configure Trigger, לחצו על לשונית Trigger.

תחת Trigger Type בחרו בתזמון הרצוי (לדוגמא יומי, שבועי וכו').

סמנו את No End, ולחצו על Finish.

10

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *