• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

בממשק הניהול ניתן להגדיר מחיקה אוטומטית של מחשבים לאחר שלא תקשרו תקופה מסוימת מול ממשק הניהול.

מחיקה של המחשבים בדרך זו גם תשחרר את הרישיון של העמדה במידה והרישיון עדיין מנוצל.

1. בממשק הניהול יש ללחוץ על More, לאחר מכן על Server Tasks, ולסמן את תיקיית Delete Not Connecting Computers.

יש ללחוץ על כפתור New.

1

2. יש לתת שם למשימה.

במידה ותרצו שהמשימה תרוץ לאחר יצירת המשימה יש לסמן את Run Task immediately after finish.

בנוסף, במידה ותרצו להגדיר שהמשימה תרוץ באופן אוטומטי (לדוגמא פעם בשבוע) יש לסמן את Configure Trigger.

2

3. יש ללחוץ על לשונית Settings, ולהגדיר את פרק הזמן שנרצה שיעבור לפני המשימה תמחק מחשבים לא מתקשרים (ברירת המחדל: 60 יום).

לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור Select תחת Group Name.

3

4. יש לסמן את הקבוצה בה תרצו שהמשימה תחפש מחשבים לא מתקשרים.

כדי שהמשימה תבדוק את כל המחשבים בממשק הניהול, יש לסמן את קבוצת All ולאחר מכן ללחוץ על OK.

4

5. במידה וסימנתם בסעיף 1 את Configure Trigger (הרצה אוטומטית של המשימה כל פרק זמן מסוים) יש ללחוץ על לשונית Trigger כדי להגדיר את התזמון.

תחת Trigger Type יש לבחור את פרק הזמן - לדוגמא Weekly. תחת End יש לשנות ל - No End.

בחרו באיזה יום ובאיזו שעה תרצו שהמשימה תרוץ, ובסיום יש ללחוץ על Finish.

 

5

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *