Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט 
 
במדריך הבא נסביר כיצד להתקין ולהטמיע את ממשק הניהול ESET Secure Authentication לצורך הגדרת אימות דו-שלבי לשימוש ברשת.

דרישות קדם

חומרה

מעבד Dual-Core 2.0 GHz
זיכרון RAM - 2 GB

דיסק קשיח - לפחות 20 GB פנוי

תוכנה

Microsoft .NET Framework 3.5

JAVA/Open JDK

מערכת הפעלה

Windows Server 2008 ומעלה

תוכן

התקנת ממשק הניהולstep 1

step 2הגדרות ראשוניות

step 3הטמעה בעמדות

step 4הפעלת האימות למשתמשים


1. יש להוריד את קובץ ההתקנה דרך הקישור הבא.

לאחר שהקובץ סיים לרדת יש להריץ אותו על השרת עליו נרצה להתקין את ממשק הניהול.

יש ללחוץ על הכפתור I Accept.

1

2. יש לסמן את Standalone וללחוץ על Next.

2

3. יתבצעו מספר בדיקות בסיסיות, בסיומן יש ללחוץ Next.

3

4. יש לוודא שמסומן Authentication Server, וללחוץ על Next.

1

5. יש ליצור משתמש וסיסמא, בה נשתמש לכניסה לממשק הניהול.

חשוב לזכור את הפרטים שיצרנו. להמשך יש ללחוץ על Next.

6

6. יתבצעו מספר בדיקות נוספות, לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

7

7. ההתקנה כעת תרוץ באופן אוטומטי. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Close.

8


1. יש להיכנס לממשק הניהול על ידי הקיצור שנוצר על שולחן העבודה.

הכתובת לניהול תהיה https://server_name:8001

במסך הכניסה יש להזין את השם והסיסמא שיצרתם במהלך ההתקנה, וללחוץ על Submit.

1

2. יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על License, ואז על Enter a License Key.

2

3. יש להזין את מפתח הרישיון שקיבלתם במייל, וללחוץ על Activate.

3

4. יש ללחוץ על Close.

4

5. יש ללחוץ שוב על Settings, ואז על Mobile Application.

תחת Account Name יש לרשום את שם החברה.

שם החברה שרושמים כאן יופיע באפליקציית האימות של המשתמשים. לסיום יש לשמור את השינויים.

5

כעת נגדיר רישום אוטומטי למשתמשים כדי שיתווספו אוטומטית לממשק הניהול בסביבת Workgroup.

כלומר, לאחר שנתקין את רכיב האימות הדו-שלבי בתחנות הקצה (בהמשך המדריך) משתמשים ינסו להתחבר ויקבלו חלון שמדריך אותם להפעיל את אפליקצית האימות ולהגדיר את מספר הטלפון שלהם.

הגדרה זו לא תשפיע על עמדות עליהן עדיין לא התקנו את רכיב האימות.

6. בממשק הניהול יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על לשונית Enrollment, ולהפעיל את המתג תחת Self Enrollment.

שימו לב שהרישום העצמי מתאפשר למשתמשים רק במידה ומוגדר בפרופיל שלהם בממשק הניהול צורת אימות כלשהי, לכן אנחנו ממליצים להגדיר גם Default Authentication Type - הגדרה זו תאפשר את צורת האימות שנבחר באופן אוטומטי למשתמשים חדשים שנרשמים לניהול.

אנחנו ממליצים על Mobile Application Push.

7


כעת יש לבחור בצורת ההגנה שתרצו להטמיע ברשת שלכם.

    • הגדרת אימות דו שלבי בחיבור מקומי למחשב
    • רכיב זה יצריך אימות דו שלבי בעת ניסיון כניסה מקומי למחשב. למדריך לחץ כאן
    • הגדרת אימות דו שלבי בחיבור מרחוק
    • רכיב זה יצריך אימות דו שלבי בעת ניסיון חיבור מרחוק למחשב באמצעות Remote Desktop. למדריך לחץ כאן

1. כעת על המשתמש להוריד את האפליקציה למכשיר שלו.

יש לפתוח את ה - Google Play או Appstore ולחפש את ESET Secure Authentication.

2

1. לאחר ההתקנה של האפליקציה המשתמש צריך לנסות להתחבר לעמדה.

בעת ניסיון החיבור, יוצג לו החלון הבא, עליו יש ללחוץ על כפתור Set Up.

1

2. יש להזין את מספר הטלפון, כולל קידמות של ישראל (972) אך ללא הספרה 0 בתחילת המספר.

בדוגמא למטה, המספר 051234567 הופך למספר 97251234567.

לאחר ההזנה יש ללחוץ על Continue.

2

3. כעת המשתמש יצטרך לסרוק את קוד ה - QR בעזרת אפליקצית ESET Secure Authentication.

יש לפתוח את האפליקציה וללחוץ על הפלוס בפינה העליונה.

ייפתח מסך המצלמה שיאפשר לסרוק את קוד ה - QR שמופיע בתמונה. לאחר שהקוד נסרק ואומת באפליקציה, יש ללחוץ על Continue.

3

4. יש להמתין להגדרה הראשונית (עשוי לקחת דקה-שתיים בפעם הראשונה בלבד).

4

5. במכשיר המשתמש יופיע חלון בו הוא צריך לאפשר את החיבור.

5

החלון נראה כך:

9

6. לאחר האימות הראשוני יש ללחוץ על Finish לסיום התהליך.

כעת בכל ניסיון חיבור של המשתמש למחשב הוא יצטרך לבצע את תהליך האימות הדו-שלבי בעזרת האפליקציה.

6

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *