Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה דרך הקישור הבא.

לאחר שהקובץ סיים לרדת יש להריץ אותו על השרת עליו נרצה להתקין את ממשק הניהול.

יש ללחוץ על הכפתור I Accept.

1

2. יש לסמן את Standalone וללחוץ על Next.

2

3. יתבצעו מספר בדיקות בסיסיות, בסיומן יש ללחוץ Next.

3

4. יש לוודא שמסומן Authentication Server, וללחוץ על Next.

1

5. יש ליצור משתמש וסיסמא, בה נשתמש לכניסה לממשק הניהול.

חשוב לזכור את הפרטים שיצרנו. להמשך יש ללחוץ על Next.

6

6. יתבצעו מספר בדיקות נוספות, לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

7

7. ההתקנה כעת תרוץ באופן אוטומטי. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Close.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *