מדריך התקנת ממשק הניהול ESET Secure Authentication בסביבת Workgroup - שלב 2: הגדרות ראשוניות
1. יש להיכנס לממשק הניהול על ידי הקיצור שנוצר על שולחן העבודה.
הכתובת לניהול תהיה https://server_name:8001
במסך הכניסה יש להזין את השם והסיסמא שיצרתם במהלך ההתקנה, וללחוץ על Submit.
2. יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על License, ואז על Enter a License Key.
3. יש להזין את מפתח הרישיון שקיבלתם במייל, וללחוץ על Activate.
4. יש ללחוץ על Close.
5. יש ללחוץ שוב על Settings, ואז על Mobile Application.
תחת Account Name יש לרשום את שם החברה.
שם החברה שרושמים כאן יופיע באפליקציית האימות של המשתמשים. לסיום יש לשמור את השינויים.
כעת נגדיר רישום אוטומטי למשתמשים כדי שיתווספו אוטומטית לממשק הניהול בסביבת Workgroup.
כלומר, לאחר שנתקין את רכיב האימות הדו-שלבי בתחנות הקצה (בהמשך המדריך) משתמשים ינסו להתחבר ויקבלו חלון שמדריך אותם להפעיל את אפליקצית האימות ולהגדיר את מספר הטלפון שלהם.
הגדרה זו לא תשפיע על עמדות עליהן עדיין לא התקנו את רכיב האימות.
6. בממשק הניהול יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על לשונית Enrollment, ולהפעיל את המתג תחת Self Enrollment.
שימו לב שהרישום העצמי מתאפשר למשתמשים רק במידה ומוגדר בפרופיל שלהם בממשק הניהול צורת אימות כלשהי, לכן אנחנו ממליצים להגדיר גם Default Authentication Type - הגדרה זו תאפשר את צורת האימות שנבחר באופן אוטומטי למשתמשים חדשים שנרשמים לניהול.
אנחנו ממליצים על Mobile Application Push.