Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. יש להיכנס לממשק הניהול על ידי הקיצור שנוצר על שולחן העבודה.

הכתובת לניהול תהיה https://server_name:8001

במסך הכניסה יש להזין את השם והסיסמא שיצרתם במהלך ההתקנה, וללחוץ על Submit.

1

2. יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על License, ואז על Enter a License Key.

2

3. יש להזין את מפתח הרישיון שקיבלתם במייל, וללחוץ על Activate.

3

4. יש ללחוץ על Close.

4

5. יש ללחוץ שוב על Settings, ואז על Mobile Application.

תחת Account Name יש לרשום את שם החברה.

שם החברה שרושמים כאן יופיע באפליקציית האימות של המשתמשים. לסיום יש לשמור את השינויים.

5

כעת נגדיר רישום אוטומטי למשתמשים כדי שיתווספו אוטומטית לממשק הניהול בסביבת Workgroup.

כלומר, לאחר שנתקין את רכיב האימות הדו-שלבי בתחנות הקצה (בהמשך המדריך) משתמשים ינסו להתחבר ויקבלו חלון שמדריך אותם להפעיל את אפליקצית האימות ולהגדיר את מספר הטלפון שלהם.

הגדרה זו לא תשפיע על עמדות עליהן עדיין לא התקנו את רכיב האימות.

6. בממשק הניהול יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על לשונית Enrollment, ולהפעיל את המתג תחת Self Enrollment.

שימו לב שהרישום העצמי מתאפשר למשתמשים רק במידה ומוגדר בפרופיל שלהם בממשק הניהול צורת אימות כלשהי, לכן אנחנו ממליצים להגדיר גם Default Authentication Type - הגדרה זו תאפשר את צורת האימות שנבחר באופן אוטומטי למשתמשים חדשים שנרשמים לניהול.

אנחנו ממליצים על Mobile Application Push.

7

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *