Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. כעת על המשתמש להוריד את האפליקציה למכשיר שלו.

יש לפתוח את ה - Google Play או Appstore ולחפש את ESET Secure Authentication.

2

1. לאחר ההתקנה של האפליקציה המשתמש צריך לנסות להתחבר לעמדה.

בעת ניסיון החיבור, יוצג לו החלון הבא, עליו יש ללחוץ על כפתור Set Up.

1

2. יש להזין את מספר הטלפון, כולל קידמות של ישראל (972) אך ללא הספרה 0 בתחילת המספר.

בדוגמא למטה, המספר 051234567 הופך למספר 97251234567.

לאחר ההזנה יש ללחוץ על Continue.

2

3. כעת המשתמש יצטרך לסרוק את קוד ה - QR בעזרת אפליקצית ESET Secure Authentication.

יש לפתוח את האפליקציה וללחוץ על הפלוס בפינה העליונה.

ייפתח מסך המצלמה שיאפשר לסרוק את קוד ה - QR שמופיע בתמונה. לאחר שהקוד נסרק ואומת באפליקציה, יש ללחוץ על Continue.

3

4. יש להמתין להגדרה הראשונית (עשוי לקחת דקה-שתיים בפעם הראשונה בלבד).

4

5. במכשיר המשתמש יופיע חלון בו הוא צריך לאפשר את החיבור.

5

החלון נראה כך:

9

6. לאחר האימות הראשוני יש ללחוץ על Finish לסיום התהליך.

כעת בכל ניסיון חיבור של המשתמש למחשב הוא יצטרך לבצע את תהליך האימות הדו-שלבי בעזרת האפליקציה.

6

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *