Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את רכיב האימות הדו שלבי שיופעל בעת ניסיון כניסה מרחוק למחשב באמצעות Remote Desktop.

תוכן 

מתקינים בסביבת דומיין? לחצו כאן

1. יש להעתיק את קובץ ההתקנה של הניהול שהורדתם בהתקנה הראשונית של ממשק הניהול (ניתן להוריד שוב מכאן), ולהריץ אותו על העמדה הרצויה.

יש ללחוץ על הכפתור I Accept.

1

2. יש לסמן את Standalone וללחוץ על Next.

2

3. יתבצעו מספר בדיקות בסיסיות, בסיומן יש ללחוץ Next.

3

4. יש לסמן את Remote Desktop וללחוץ על Next.

1

5. כעת יש לחזור לממשק הניהול כדי ליצור "הזמנה" למחשב החדש.

* במידה והותקן כבר רכיב ESA אחר על עמדה זו, לא תקפוץ בקשה להזמנה, במקרה זה יש להמשיך מסעיף 9.

יש ללחוץ על Components, ללחוץ על Invitations, וללחוץ על כפתור Create Invitation.

1

6. בחלון שנפתח ניתן להגדיר שם להזמנה, לכמה זמן היא תהיה בתוקף, ובכמה מחשבים יהיה ניתן להשתמש בה.

לאחר שהגדרתם לפי הצורך יש ללחוץ על Create.

2

7. ייפתח חלון בו נמצאים פרטי ההזמנה. יש ללחוץ על כפתור Copy Data to Clipboard, ולהעתיק אותם לחלון ההתקנה שהתחלנו בסעיף 1.

3

8. תחת Invitation Data יש להדביק את פרטי ההזמנה, ללחוץ על Next פעם אחת, לסמן את Add Certificate with this thumbprint to machine store, וללחוץ על Next פעם נוספת.

5

 9. יש ללחוץ על Next.

שימו לב שבסיום ההתקנה יהיה צורך בהפעלה מחדש!

6

10. כעת בעת ניסיון כניסה מרחוק באמצעות Remote Desktop לעמדה יפתח חלון שדורש אימות.

8 8

12. בפלאפון יקפוץ החלון שמבקש לאשר או לדחות את ניסיון החיבור.

לאחר האישור המשתמש ימשיך בלוגין באופן אוטומטי.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *