• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

הרישיון נמצא בתוך קובץ ההתקנה שנשלח לתחנות. מטרת שלב זה הוא לשלוח משימת אקטיבציה חוזרת במידה ותחנה לא הצליחה לעבור אקטיבציה במהלך ההתקנה הראשונית.

מומלץ לבצע שלב זה כדי לוודא שכל התחנות מקבלות את הרישיון בצורה תקינה.

 

1. יש להיכנס לשרת הניהול דרך הכתובת https://eca.eset.com

בממשק הניהול יש ללחוץ על Tasks, לסמן את Product Activation וללחוץ על כפתור New.

1

2. יש לקרוא למשימה בשם Product Activation, וללחוץ על Finish.

2

3. ללחוץ על Create Trigger.

3

4. ללחוץ על כפתור Add Groups.

4

5. בצד שמאל יש לסמן את הקבוצה Not Activated Security Products וללחוץ על OK.

5

6. יש ללחוץ על לשונית Trigger, ולשנות את ה - Trigger Type ל - Joined Dynamic Group Trigger.

6

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *